اخبار تکنولوژی

مدل تراشه Nothing Phone 2a رسما مشخص شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شرکت ناتینگ با انتشار ویدیویی تأیید کرد که گوشی Nothing Phone (2a) از تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو بهره می‌برد.

این اولین تلفن این کمپانی است که از پردازنده مدیاتک استفاده می‌کند. ریموند ژو مدیر بازاریابی ناتینگ در ویدیوی منتشر شده توضیح داد دیمنسیتی مورد استفاده برخلاف نسخه استاندارد، بهبودهایی دارد.

Nothing Phone (1) از اسنپدراگون ۷۷۸G پلاس و Phone (2) با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل 1 عرضه شده بود.

گزارش‌ها حاکی از این است که بخش‌هایی از این تراشه مانند آی‌سی نمایشگر و مودم حدود ۱۰ درصد کارآمدتر از مدل استاندارد هستند. کمپانی ناتینگ قابلیت‌هایی مانند اسمارت کلین را برای این چیپست توسعه داده است. دیگر مشخصات مشابه دیمنسیتی ۷۲۰۰ است که شامل دو هسته Cortex-A715 و شش هسته Cortex-A510 است. پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC4 مورد استفاده قرار می‌گیرد. تصویری از nothing منتشر شده که حاکی از تجهیز phone 2a به ۱۲ گیگابایت حافظه رم است.

مدیر بازاریابی ناتینگ دلیل انتخاب دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو را عملکرد خوب و روان آن عنوان کرد. ژو تأکید کرد که ناتینگ «بهترین عملکرد ممکن» را برای مشتریان خود می‌خواهد. وی افزود مدیاتک فروش کمتری در بریتانیا دارد اما نمی‌توانند از چیپ با عملکرد پایین‌تر استفاده کنند. مدیر بازاریابی ناتینگ تایید کرد دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو به عنوان جایگزینی برای اسنپدراگون سری 7 و ۷۸۲جی انتخاب شده چون عملکرد بهتری نسبت به آن‌ها دارد.

نظر شما در مورد پردازنده استفاده شده در ناتینگ فون 2a چیست؟ آیا استفاده از تراشه‌های مدیاتک سبب افت فروش گوشی‌های ناتینگ می‌شوند؟

دیدگاهتان را بنویسید