اخبار بازی

از همکاری بازی Dead by Daylight با گروه Slipknot رونمایی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی Dead by Daylight تنها یک ماه پس از همکاری با Iron Maiden، اکنون با گروه متال Slipknot برای اسکین‌های جدید همکاری می‌کند.

استودیو Behavior Interactive از همکاری جدید خود با بازیکنان Dead by Daylight رونمایی کرد. این بار با تمرکز بر موسیقی، این استودیو با گروه متال Slipknot همکاری کرده تا اسکین‌های جدید با مضمون ترسناک را به Dead by Daylight بیاورد.

به عنوان بخشی از همکاری Dead by Daylight وSlipknot ، این بازی 8 محصول نمایشی جدید برای Killerها دریافت خواهد کرد. با الهام از ظاهرهای اخیر گروه Slipknot، این محصولات شامل ماسک‌هایی برای The Wraith، The Deathslinger، The Doctor، The Clown، The Hillbilly، The Blight، The Trapper و یک لباس کامل نقابدار برای The Legion (Frank) خواهد بود.

به جز لباس کامل The Legion (Frank)، تمام ماسک‌های جدید را می‌توان با سایر لباس‌ها ترکیب کرد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که ظاهر جالب‌تر و حتی وحشتناک‌تری را برای Killerهای خود ایجاد کنند.

از زمان انتشار، بازی Dead by Daylight همکاری‌های جالبی به خود دیده است و آخرین باری که این بازی با یک گروه متال همکاری کرد، زمانی بود که در ماه فوریه لباس‌هایی را با مضمون Iron Maiden دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید