اخبار تکنولوژی

رقیب شبکه اجتماعی BeReal با نام BeFake معرفی شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۱ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اپلیکیشن شبکه اجتماعی جدیدی به نام BeFake AI معرفی شده است که برخلاف اپلیکیشن محبوب BeReal، از هوش مصنوعی برای دست‌کاری و ویرایش تصاویر کاربران استفاده می‌کند. شرکت سازنده BeFake می‌گوید چون بسیاری از لحظات زندگی ما جذاب نیستند، بنابراین چرا از هوش مصنوعی برای ساخت تصاویر جذاب و ساختگی استفاده نکنیم. کاربران BeFake می‌توانند با کمک هوش مصنوعی، تغییرات دلخواه خود را در عکس‌ها اعمال کنند.

اپلیکیشن BeFake مانند BeReal به صورت روزانه از کاربران می‌خواهد عکسی از خود بگیرند. اما پس از گرفتن عکس، کاربران می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی تغییراتی در عکس ایجاد کنند. به عنوان مثال کاربران می‌توانند پس‌زمینه عکس را عوض کرده و خود را در مناظر طبیعی زیبا یا حتی مکان‌های خیالی قرار دهند. همچنین می‌توانند لباس، مدل مو و حتی سبک هنری عکس را تغییر دهند.

کریستن دورمانت، مدیرعامل شرکت سازنده BeFake معتقد است این اپلیکیشن با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، موانع ارتباطی را از سر راه کاربران برمی‌دارد و شبکه‌های اجتماعی را دموکراتیک‌تر می‌کند.

به باور دورمانت، BeFake با ایجاد امکان دست‌کاری تصاویر به کمک هوش مصنوعی، استرس انتشار محتوا را کاهش می‌دهد. او می‌گوید مردم می‌خواهند بهترین نسخه خود را به نمایش بگذارند و BeFake این امکان را فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید