اخبار سینما

کارگردان فیلم The Conjuring 4 معرفی شد

فیلم The Conjuring 4
نویسنده : تحریریه۲۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

برادران وارنر و نیو لاین سینما رسما مایکل چاوز را به عنوان کارگردان فیلم  The Conjuring 4 معرفی کردند. چاوز پیش از این سکان هدایت فیلم “احضار: شیطان مرا وادار کرد” و همچنین فیلم‌های “گریه‌ی زنبور لا یورونا” و “راهبه ۲” را بر عهده داشته است.

فیلمنامه این قسمت توسط دیوید لسلی جانسن-مک‌گلدریک، نویسنده  The Conjuring 2 و The Conjuring: The Devil Made Me Do It به نگارش درآمده است. پیتر سفران و جیمز وان که در تمام قسمت‌های مجموعه The Conjuring به عنوان تهیه‌کننده حضور داشته‌اند، در این قسمت نیز به ایفای نقش خود ادامه خواهند داد.

مجموعه فیلم‌های The Conjuring به داستان لورن و اد وارن، زوج محققِ پدیده‌های ماوراء الطبیعه می‌پردازد که در هر قسمت با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شوند.

پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا که در هر سه قسمت The Conjuring و فیلم “آنابل به خانه می‌آید” نقش اد و لورن وارن را ایفا کرده‌اند، در The Conjuring 4 نیز بار دیگر به ایفای نقش‌های خود می‌پردازند.

The Conjuring 4 به عنوان قسمت پایانی داستان اد و لورن وارن در نظر گرفته شده است. تاریخ اکران این فیلم هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۵ به روی پرده سینماها برود.

دیدگاهتان را بنویسید