اخبار بازی

محتویات نسخه‌های دیلاکس و پیش‌خرید بازی Rise of the Ronin مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نسخه دیجیتال دیلاکس بازی Rise of the Ronin هشتاد دلار قیمت دارد و شامل دو ست لباس و سلاح، موسیقی متن دیجیتال و یک آرتبوک زیبا می‌شود.

بازی Team Ninja’s Rise of the Ronin در تاریخ 3 فروردین 1403 (22 مارس 2024) عرضه می‌شود و قفل پیش‌خرید بازی در تاریخ 23 آذر (14 دسامبر) باز خواهد شد. برخی از جزئیات جدید بازی از جمله پاداش‌های پیش‌خرید، از طریق وبلاگ پلی استیشن در دسترس هستند. کسانی که هر نسخه‌ای از بازی را پیش‌خرید می‌کنند، می‌توانند چهار سبک مبارزه‌ای جدید را در بازی باز کنند که شامل Hayabusa-ryu برای Katana و Naginata، Nioh-ryu برای Katana و Aisu Kage-ryu برای Katana می‌شوند.

نسخه استاندارد بازی 69.99 دلار قیمت دارد، در حالی که نسخه دیجیتال دیلاکس با قیمت 79.99 دلار به فروش می‌رسد. مورد دوم شامل بازی پایه و پاداش‌های پیش‌خرید، Iga Ninja’s Staff، شمشیرهای جفت شده تویوکونی، مجموعه زره رزمی باندو و ست لباس رسمی ژاپنی است. شما همچنین موسیقی متن دیجیتال و آرتبوک زیبای بازی را با خرید این نسخه دریافت می‌کنید.

بازی Rise of the Ronin به طور انحصاری برای پلی‌اسیتشن 5 عرضه خواهد شد و بزرگترین بازی Team Ninja است. داستان در قرن نوزدهم ژاپن در جریان رویدادهای باکوماتسو اتفاق می‌افتد. بازیکن در داستان بازی با دو شخصیت تاریخی ریوما ساکاموتو و شوین یوشیدا درگیر است. بر اساس انتخاب‌هایتان، می‌توانید مسیر قصه را تغییر دهید یا با جناح‌های مختلف داستان مبارزه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید