اخبار تکنولوژی

قابلیت “ادامه از تلفن” در ویندوز 11 ممکن است جریان کاری موبایل شما را بسیار آسان‌تر کند

قابلیت "ادامه از تلفن" در ویندوز 11
نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

اگر دوست دارید کارهای خود را از طریق تلفن انجام دهید، احتمالا از یک سرویس ابری برای همگام‌سازی فایل‌ها و اسناد خود در تمام دستگاه‌هایتان استفاده می‌کنید. به این ترتیب، هنگامی که به میز کار خود برمی‌گردید، می‌توانید آن را باز کنید و ادامه دهید. اکنون، به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد این فرآیند را روان‌تر کند، اما تنها در صورتی که از OneDrive استفاده کنید.

PhantomOfEarth، پژوهشگر مشهور Windows Insider، ابتدا این ویژگی را در X مشاهده کرد که توسط Windows Latest آزمایش بیشتری روی آن انجام شد. PhantomOfEarth اشاره کرد که این دکمه با عنوان «ادامه از طریق تلفن» برچسب‌گذاری شده بود، اما وقتی روی آن کلیک کرد، هیچ اتفاقی نیفتاد. سپس Windows Latest تمام تلاش خود را برای کشف هر گونه فرآیند پنهان پشت این دکمه با اتصال یک تلفن از طریق Phone Link و بررسی بخش Managed Devices انجام داد، اما چیزی پیدا نکرد.

قابلیت "ادامه از تلفن" در ویندوز 11

خوشبختانه، PhantomOfEarth چیزی را در کد این ویژگی کشف کرد که نشان می‌دهد قرار است چه کاری انجام دهد:

این یک فایل اجرایی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا کار خود را با استفاده از همان فایلی که در چند دقیقه اخیر روی دستگاه دیگری در حالی که رایانه شخصی آنها قفل بوده است، روی OneDrive از سر بگیرند.

از این توصیف، می‌توانیم بفهمیم که این ویژگی ممکن است چه کاری انجام دهد وقتی مایکروسافت کد مربوط به آن را اضافه کند. این امکان وجود دارد که مایکروسافت از Phone Link برای مدیریت همگام‌سازی بین دستگاه دستی و رایانه شخصی شما استفاده کند. با این حال، همچنین می‌تواند از قدرت OneDrive برای پیگیری اینکه کدام دستگاه چه چیزی را ویرایش کرده است و هنگام بازگشت به رایانه شخصی، همه چیز را همگام‌سازی کند، استفاده کند. در هر صورت، این احتمالاً به فعال‌سازی خودکار OneDrive توسط مایکروسافت در تمام مدت زمان مرتبط است.

دیدگاهتان را بنویسید