اخبار تکنولوژی

قابلیت جنجالی سری گلکسی S24 برای گوشی‌های پیکسل عرضه شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۶ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گوگل طی به‌روزرسانی ماه مارس برای گوشی‌های پیکسل، ویژگی جدید Circle to Search و نسل بهبودیافته قابلیت Call Screening را برای مدل‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو منتشر کرد.

ویژگی جدید Circle to Search امکان جست‌وجوی سریع را با کشیدن انگشت بر روی نمایشگر فراهم می‌کند. همچنین قابلیت Call Screening که تماس‌های شماره‌های ناشناس را فیلتر می‌کند، بهبود یافته است. این ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی به مدل‌های پیکسل 7 و 7 پرو اضافه شد تا تجربه کاربری بهتری را فراهم آورند.

از امروز برخی کاربران پیکسل 7 و 7 پرو به ویژگی جدید Circle to Search دسترسی پیدا می‌کنند. این ویژگی که سابقا برای گلکسی S24 معرفی شده بود، طی هفته‌های آینده برای همه کاربران این گوشی‌ها قابل دسترسی خواهد بود.

برای استفاده از این قابلیت، باید گوشی را به آخرین نسخه سیستم‌عامل بروزرسانی کرد. سپس کافیست انگشت را روی جست‌وجوگر یا دکمه هوم نگه دارید تا جست‌وجو شروع شود.

لمس آیکون Hello هم باعث فعال شدن دستیار گوگل برای شنیدن دلیل تماس و ارسال پاسخ می‌شود. این ویژگی‌ها تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند.

ویژگی‌های جدید ارائه شده توسط گوگل برای کاربران پیکسل سبب شده است تا کاربرانی که به دلیل قابلیت‌های هوش مصنوعی به سراغ خانواده گلکسی اس 24 می‌رفتند، انتخاب‌های دیگری نیز در دسترس داشته باشند.

نظر شما در این مورد چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید