اخبار بازی

سازندگان بازی Stellar Blade کار روی بازی بعدی خود را شروع کرده‌اند

نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

لیست‌های شغلی سازندگان بازی Stellar Blade نشان می‌دهند که بازی بعدی استودیو Shift Up، یک عنوان RPG و اکشن با محیط علمی-تخیلی خواهد بود.

ظاهرا بازی بعدی شرکت مذکور، برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و موبایل در حال توسعه است. Shift Up با عرضه بازی Stellar Blade، خود را برای حضور در کانون توجه بازار  بازی‌های جدید، آماده می‌کند. اگرچه پروژه فعلی شرکت، حمایت تمام قد سونی و پلی‌استیشن را با خود دارد، اما این استودیو کره‌ای برای آینده خود برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده است.

استودیو Shift Up چندین لیست شغلی را در وبسایت خود منتشر کرد که ساخت پروژه تایید و معرفی نشده این شرکت را تایید می‌کنند. طبق این فهرست‌ها که به دنبال متقاضیانی در موقعیت‌های مختلف هستند، بازی بعدی Shift Up یک عنوان RPG اکشن و AAA خواهد بود که بازیکنان در آن، با موجودات و هیولاهای مختلف در یک محیط علمی-تخیلی مبارزه خواهند کرد.

لیست‌های شغلی تایید می‌کنند که این بازی، به عنوان یک اثر مولتی پلتفرم آماده خواهد شد و روی رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها (بدون ذکر کنسولی خاص) و پلتفرم‌های موبایل در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین تایید شد که این بازی روی موتور گرافیکی Unreal Engine در حال توسعه است.

اینکه آیا این جزئیات مربوط به دنباله بازی Stellar Blade است یا یک IP کاملا جدید، باید مشخص شود، اما به نظر می‌رسد که Shift Up قصد ندارد سرعت خود را پس از عرضه بازی جدید کاهش دهد.

بازی Stellar Blade به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 5 در دست ساخت است و در تاریخ 26 آوریل 2024 (7 اردیبهشت 1403) منتشر خواهد شد. یک نسخه آزمایشی از بازی نیز در حال حاضر در دسترس است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا داده‌های خود را به بازی اصلی منتقل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید