اخبار بازی

تماشا کنید: بازی The Crew Motorfest شما را به جزایر هاوایی دعوت می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طی هفته جاری و در رویداد یوبی‌سافت فوروارد، نمایشی جدید از بازی The Crew Motorfest نشان داده شد و تاریخ عرضه نسخه بتای این عنوان اعلام شد. ماشین‌رانی، قایق سواری و هدایت هواپیما بر فراز مناظر جزیره اوآهو هاوایی از جمله کارهایی است که می‌توانید از ۲۱ تا ۲۳ جولای در نسخه بتای The Crew Motorfest انجام دهید.

بازی The Crew Motorfest داستان نسخه قبلی فرنچایز The Crew را دنبال می‌کند و هواداران را پس از گذشت ۵ سال به مسابقه دعوت می‌کند. بازیکنان The Crew Motorfest قرار نیست در جزیره اوآهو تنها باشند. شما می‌توانید با دوستان خود تیمی از رانندگان حرفه‌ای تشکیل دهید و در جنگل‌های بارانی مسابقات اتومبیل‌رانی هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. همچنین می‌توانید هر زمان که از مسابقه خسته شدید، با یک رانندگی آرام در امتداد ساحل یا یک سفر جاده‌ای در میان کوه‌ها اوقات خوشی را سپری کنید.

اگر می‌‎خواهید نسخه بتای بازی The Crew Motorfest را تجربه کنید کافی است به صفحه ثبت نام بروید. نسخه بتای برای مدت محدودی از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ جولای برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود؛ بنابراین پس از ثبت‌نام حتماً هرروز ایمیل‌تان را چک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید