اخبار بازی

تاریخ اضافه شدن حالت New Game Plus به بازی Alan Wake 2 اعلام شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به‌روزرسانی Alan Wake 2 با محتوای داستانی جدید، پایانی جدید، درجه سختی جدید و موارد دیگری منتشر خواهد شد.

استودیو Remedy Entertainment قبل از عرضه بازی Alan Wake 2، تایید کرد که این عنوان ترسناک و بقا پس از انتشار خود، حالت New Game Plus جدیدی دریافت خواهد کرد؛ در حالی که همین سازنده در اوایل این ماه اظهار داشت که این حالت ممکن است در ماه جاری عرضه شود. در مراسم The Game Awards، تاریخ انتشار مشخصی برای عرضه حالت New Game Plus اعلام شد.

بازی Alan Wake 2 جایزه بهترین کارگردانی را در مراسم The Game Awards برنده شد و سم لیک، کارگردان بازی، در جریان سخنرانی خود تایید کرد که حالت New Game Plus در روز دوشنبه، 20 آذر (11 دسامبر)، در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

استودیو Remedy Entertainment همچنین در یک پست وبلاگ تایید کرده است که حالت New Game Plus با درجه سختی جدید Nightmare عرضه خواهد شد. در همین حال، این حالت پایان جدیدی را نیز به همراه خواهد داشت که جرقه جدیدی در حدس و گمان‌ها و نظریه‌های طرفداران ایجاد خواهد کرد. این بخش کاست‌‎های ویدئویی جدید، صفحات دست نوشته و محتویات جدیدی را نیز به همراه خواهد داشت.

بازیکنان تمام اسلحه‌ها، ارتقاء شخصیت‌ها و آیتم‌های ذخیره شده خود را در حالت New Game Plus در اختیار خواهند داشت. این به‌روزرسانی همچنین مشکلات فنی متعدد و بهینه‌سازی بازی را بهبود می‌بخشد.

بازی Alan Wake 2 (در کنار Baldur’s Gate 3) با نامزدی در هشت بخش رویداد The Game Awards، یکی از موفق‌ترین عناوین حاضر در این مراسم بود. این بازی در نهایت در سه بخش بهترین کارگردانی، بهترین کارگردانی هنری و بهترین روایت برنده شد. بازی Alan Wake 2 هم اکنون برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید