اخبار تکنولوژی

تاریخ معرفی آیفون‌های سری 15 مشخص شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۴ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بنابر ادعای یکی از افشاگرهای معتبر دنیای فناوری، احتمال دارد آیفون‌های جدید اپل در تاریخ ۲۱ شهریور ماه رونمایی شوند. اپل معمولا آیفون‌های جدید را در اواخر شهریور ماه هر سال رونمایی می‌کند و به نظر می‌رسد امسال نیز پایبند به این سنت باقی خواهد ماند.

کمتر از یک ماه تا زمان احتمالی رونمایی از آیفون ۱۵ باقی مانده و همان‌طور که انتظار می‌رفت، شایعات مربوط به این گوشی به اوج خود رسیده است. اپل هنوز دعوت‌نامه رسمی رویداد معرفی آیفون‌های جدید را برای رسانه‌ها ارسال نکرده است. اما انتظار می‌رود این دعوت‌نامه طی روزهای آینده یا هفته بعد ارسال شود.

مارک گرمن، افشاگر معتبر محصولات اپل، پیش‌تر پیش‌بینی کرده بود رونمایی از آیفون‌های جدید احتمالا در تاریخ ۱۲ یا ۱۳ سپتامبر (۲۱ یا ۲۲ شهریور) برگزار خواهد شد. بنابراین به نظر می‌رسد اپل همچنان برنامه‌ی معمول خود برای رونمایی از آیفون‌ها در اواخر شهریور را دنبال می‌کند.

یک افشاگر دیگر نیز در شبکه اجتماعی ایکس، با انتشار دو اسکرین‌شات، اعلام کرده است که رونمایی از آیفون‌های جدید در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور ماه) برگزار خواهد شد. این افشاگر با تأیید تاریخ پیش‌بینی شده توسط مارک گرمن، صحت احتمال برگزاری رویداد در تاریخ ۲۱ شهریور را تقویت کرده است. بنابراین انتظار می‌رود اپل همچنان به سنت هر ساله خود برای رونمایی از آیفون‌های جدید در اواخر شهریورماه پایبند بماند.

نظر شما در مورد رویداد معارفه خانواده آیفون 15 اپل چیست؟

منتظر کدام محصول از این غول آمریکایی دنیای فناوری هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید