اخبار تکنولوژی

تاریخ معارفه جهانی خانواده شیائومی 14 مشخص شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شیائومی تایید کرد که سری محصولات پرچم‌دار خود به نام شیائومی ۱۴ را در پایان این ماه به بازارهای خارج از چین نیز عرضه خواهد کرد.

معرفی جهانی این سری روز یکشنبه مورخ ۲۵ فوریه در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد که قبل از آغاز کنگره جهانی موبایل یا همان MWC برگزار می‌شود. بر اساس تیزرها می‌توان انتظار داشت که مدل پرچم‌دار و پیشرفته شیائومی ۱۴ اولترا هم در این رویداد معرفی شود که تاکنون مورد انتظار بسیاری از کاربران قرار داشت.

تیزر نشان می‌دهد که مدل شیائومی ۱۴ اولترا به همراه مدل کوچک‌تر و استاندارد شیائومی ۱۴ در این رویداد معرفی خواهند شد. گزارش‌ها حاکی از عدم عرضه خارج از چین مدل شیائومی ۱۴ پرو هستند و هنوز مشخص نیست نسخه پرو در دسترس غیر چینی‌ها قرار می‌گیرد یا خیر.

صفحه راهنمای شیائومی تیزری را منتشر کرده که اشاره به «نسل جدید اپتیک لایکا با دستیابی به ارتفاعات بالاتر» دارد که به احتمال زیاد مربوط به دوربین اصلی شیائومی ۱۴ اولترا و دیافراگم متغیر وسیع‌تر آن است.

طبق پیش‌بینی این محصول ۴ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور اصلی سونی LYT-900 و دیافراگم سریع‌تر F/1.6-F/4 خواهد داشت. تبلت اندرویدی شیائومی پد ۷ نیز همراه این سری معرفی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید