اخبار تکنولوژی

تاریخ معرفی سری گلکسی بوک 4 سامسونگ لو رفت

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۳ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گزارش‌ها حاکی از آن است که اینتل قصد دارد در تاریخ ۲۳ آذرماه سال جاری از پردازنده‌های خود با نام Meteor Lake رونمایی کند.

براساس این گزارش‌ها، سامسونگ نیز قصد دارد تنها یک روز بعد یعنی در تاریخ ۲۴ آذرماه از سری جدید لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک خود با نام گلکسی بوک ۴ رونمایی کند. یک رسانه کره‌ای اعلام کرده است که این رونمایی سامسونگ حدود یک ماه زودتر از برنامه‌ریزی اولیه خواهد بود تا بتواند عنوان «اولین لپ‌تاپ دارای هوش مصنوعی» را معرفی کند.

پردازنده‌های جدید اینتل قابلیت‌های پیشرفته‌ای در حوزه هوش مصنوعی دارند که انتظار می‌رود سامسونگ برای تقویت قابلیت‌های هوش مصنوعی در گلکسی بوک ۴ از آن‌ها استفاده کند.

این گزارش همچنین تایید می کند که سری گلکسی بوک 4 ، از پردازنده‌های Core Ultra اینتل به همراه پردازنده‌های جدید متئور لیک بدون برند “i” استفاده خواهد کرد.

دستگاه‌های فعلی گلکسی بوک 3 تا پردازنده Core i7 را ارائه می‌دهند. بنابراین انتظار می‌رود سامسونگ از پردازنده‌های Core Ultra 7 مانند Core Ultra 7 155H در سری گلکسی بوک 4 استفاده کند. البته احتمال استفاده از Core Ultra 9 185H یا پردازنده‌های پیشرفته‌تر نیز وجود دارد. همچنین رندرها حاکی از طراحی مشابه با ارتقای عملکرد داخلی از جمله صفحه‌نمایش AMOLED و پردازنده گرافیکی سری 40 انویدیا هستند.

منبع خبر کره‌ای گزارش می‌دهد ال‌جی و اچ‌پی نیز روی لپ‌تاپ‌های متئور لیک اینتل کار می‌کنند، اما زمان مناسب برای عرضه را بررسی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید