اخبار تکنولوژی

تاریخ مراسم معارفه سری گلکسی Z سامسونگ مشخص شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۶ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سامسونگ به زودی رویداد دوم Unpacked خود را در سال 2024 برگزار خواهد کرد. بر اساس گزارش‌های جدید، این رویداد در تاریخ 10 جولای (20 تیر) در شهر پاریس فرانسه برگزار می‌شود و احتمالا شاهد رونمایی از گوشی‌های تاشوی جدید این غول تکنولوژی کره‌ای از جمله گلکسی Z فلیپ 6 خواهیم بود.

رسانه چوسان دیلی کره‌ای تأیید کرده است که سامسونگ قصد دارد در رویداد Unpacked مورد انتظار در تاریخ 10 جولای، از گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی کند. این رسانه همچنین می‌افزاید که سامسونگ می‌خواهد از جلوه‌های ویژه بازی‌های المپیک که در 26 جولای برگزار می‌شود، در این رویداد بهره ببرد.

تاریخ 10 جولای برای رونمایی از گلکسی زد فلیپ 6 تقریبا یک ماه زودتر از گزارش‌های قبلی است که از برگزاری رویداد Unpacked سامسونگ در ماه اوت (مرداد و شهریور) خبر می‌دادند. این شرکت در سال‌های گذشته معمولا گوشی‌های تاشوی جدید خود را در بازه زمانی ماه اوت معرفی می‌کرد.

علاوه بر گوشی‌های تاشو، گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ در این رویداد از گلکسی رینگ (Galaxy Ring)، گلکسی واچ 7، یک مدل گران‌قیمت از ساعت هوشمند گلکسی واچ مخصوص فعالیت‌های آزاد، و نیز گلکسی بادز 3 رونمایی خواهد کرد.

گلکسی رینگ یک محصول جدید و جالب توجه به نظر می‌رسد که احتمالا یک دستگاه پوشیدنی مبتنی بر واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های جدید نیز دارای ویژگی‌ها و بهبودهای قابل توجهی باشند.

با توجه به تنوع گسترده محصولات مورد انتظار در این رویداد، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد یک نمایش قدرتمند از آخرین دستاوردهای فناوری خود را در زمینه‌های مختلف از گوشی‌های تاشو گرفته تا لوازم پوشیدنی و لوازم جانبی ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید