اخبار بازی

تاریخ برگزاری رویداد بعدی State of Play مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مراسم جدید State of Play بیش از 40 دقیقه طول خواهد کشید و اطلاعات جدیدی را از 15 بازی آینده پلی‌استیشن ارائه خواهد داد.

با استناد به افشای اطلاعاتی اخیر و همچنین تایید رسمی سونی، این شرکت یک رویداد جدید را برای چند روز آینده برنامه‌ریزی کرده است. این رویداد چهارشنبه پیش رو، در تاریخ 11 بهمن 1402 (31 ژانویه 2024) پخش خواهد شد. این مراسم بیش از 40 دقیقه طول خواهد کشید و همانطور که سونی در توییتی تایید کرد، بیش از 15 بازی از لاین‌آپ آینده پلی‌اسیتشن، از جمله Rise of the Ronin و Stellar Blade نمایش خواهند داشت.

علاوه بر بازی‌هایی که قرار است امسال عرضه شوند، می‌توانید منتظر شنیدن اطلاعات جدیدی از عناوین پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن VR2 نیز باشید که برای «2024 و بعد از آن» برنامه‌ریزی شده‌اند.

شایعات اخیر ادعا کرده‌اند که Death Stranding 2 نیز در State of Play به نمایش گذاشته خواهد شد و ظاهرا سونی قرار است عنوان کامل بازی تحت نام Death Stranding 2: On the Beach را در این رویداد تایید کند. در همین حال، ادعا شده است که بازی Concord از استودیوی فایروالک که طی سال گذشته معرفی شد، نمایش مفصلی در این مراسم خواهد داشت.

ظاهرا سایر اعلان‌های جدید در این رویداد، شامل یک بازی جدید از Metro، نسخه پلی‌استیشن 5 و PC Until Dawn و نسخه جدید Sonic Generations خواهد بود. در همین حال، بر اساس اطلاعاتی که پیش‌تر ذکر شد، عناوینی مانند Final Fantasy 7 Rebirth، Judas و Silent Hill 2 نیز بخشی از رویداد بعدی State of Play هستند.

دیدگاهتان را بنویسید