اخبار بازی

  تاریخ برگزاری شوکیس ایکس‌باکس مشخص شد

شوکیس ایکس‌باکس-Xbox
نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که بازی‌های جدید خود را در رویداد تابستانی ایکس‌باکس برای این کنسول و پی‌سی معرفی می‌کند.

در جریان جدیدترین اپیزود از پادکست ایکس‌باکس، شرکت مایکروسافت اطلاعاتی کلیدی درباره برنامه‌های خود منتشر کرد که شامل انتشار چهار بازی انحصاری برای دیگر پلتفرم‌ها، اضافه شدن Diablo IV به سرویس Game Pass، نسل بعدی کنسول‌های ایکس باکس و… می‌شود.

در پایان این صحبت‌ها، آقای Matt Booty، مدیر محتوای استودیوهای مایکروسافت اعلام کرد که بین ماه‌های خرداد الی تیر (ژوئن)، این شرکت از بازی‌های جدید خود در جریان یک شوکیس رونمایی کرده و راجع به محصولاتش در سال 2024 صحبت خواهد کرد. این خبر توسط اکانت رسمی ایکس‌باکس در شبکه X تایید شد.

“در سال پیش رو بیش از ده بازی بزرگ برای عرضه داریم. درکنار Senua’s Saga: Hellblade 2، شاهد انتشار بسته گسترش‌دهنده Diablo IV، بازی‌های Avowed، Indiana Jones and the Great Circle، Ara: History Untold و محصولات در دست توسعه دیگری هستیم. فکر می‌کنیم در ماه ژوئن بتوانیم اطلاعات بیشتری راجع به این بازی‌ها منتشر کنیم.”

افزون بر بازی‌های ذکر شده، Microsoft Flight Simulator 2024 و Towerborne هم رسما برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی شدند. ناگفته نماند که Activision هم بازی جدید Call of Duty را توسعه می‌دهد.

همچنین مایکروسافت اشاره کرد که سرویس Game Pass روی کنسول‌های ایکس باکس و پی‌سی موفق به ثبت 34 میلیون کاربر شده است. این سرویس به صورت انحصاری روی همین پلتفرم‌ها باقی خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید