اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی از هواوی Pocket 2 مشخص شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۳۰ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

هواوی قرار است روز پنجشنبه 3 اسفند گوشی تاشو جدید خود یعنی Pocket ۲ را معرفی کند.

غول چینی دنیای تکنولوژی این اعلامیه را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد.

تاریخ معرفی این مدل کاملا تصادفی نبوده و با توجه به اینکه شماره مدل ۲ است، روز ۲۲ فوریه (ماه دوم سال) انتخاب شده است. اگر این تاریخ در روز سه‌شنبه (روز دوم کاری تعداد زیادی از کشورها) می‌افتاد، می‌شد گفت در روزی که در آن عدد «دو» چندین بار تکرار می‌شود! ولی متاسفانه این‌گونه نیست و روز پنجشنبه برای معارفه انتخاب شده است.

تیزر رسمی منتشر شده توسط هواوی درستی رندرهای افشا شده از طراحی گوشی تاشو هواوی Pocket ۲ را تایید می‌کند. در این رندرها یک دایره مربوط به دوربین و دایره دیگر مربوط به نمایشگر خارجی بود. معرفی این مدل کمی زودتر از آن چیزی است که برخی از رسانه‌ها پیش‌بینی کرده بودند.

جزئیات فنی هواوی پاکت ۲ هنوز نامشخص است. در مورد سخت‌افزار و ویژگی‌های فنی این گوشی جدید هواوی جزئیات زیادی منتشر نشده است.

با توجه به اینکه هواوی از پردازنده کایرین ۹۰۰۰اس در دستگاه‌های پرچم‌دار جدید خود استفاده می‌کند، انتظار می‌رود این گوشی نیز مجهز به همین پردازنده ساخت هواوی باشد. همچنین سیستم‌عامل هارمونی اواس ۴ و باتری بزرگ‌تر از نسل قبلی در آن تعبیه خواهد شد.

با توجه به نزدیک بودن رویداد معارفه گوشی جدید تاشو هواوی، بعید از اطلاعات بیشتری از این گوشی در فضای وب فاش شود و باید تا روز معارفه گوشی Huawei Pocket 2 صبر کنیم و ببینیم این گوشی از چه قابلیت‌هایی برخوردار خواهد بود.

نظر شما در مورد Huawei Pocket 2 چیست؟ آیا این گوشی تاشو می‌تواند برای رقبایی چون Galaxy Z Flip 5 و RAZR 40 Ultra خطرساز شود یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید