اخبار تکنولوژی

طراحی و مشخصات Galaxy A35 در کنسول پلی استور لو رفت

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

جزئیات طراحی گلکسی A35 5G در کنسول گوگل پلی لو رفت.

اخیرا جزئیات مربوط به طراحی گوشی گلکسی A35 5G سامسونگ در اسناد کنسول گوگل پلی مشاهده شد. این لیست طراحی و نام دستگاه را تایید می‌کند. مشخص شد این گوشی از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ و پردازنده گرافیکی Mali G68 استفاده خواهد شد. سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری OneUI 6 خواهد بود.

صفحه نمایش تخت با حاشیه‌های معمول و رزولوشن ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل دارای تراکم ۴۵۰ پیکسل بر اینچ است. دوربین سلفی درون پانچ‌هول مرکزی قرار دارد. نسخه ۸ گیگابایت رم این موبایل میان‌رده نیز در اسناد مشاهده شد که نشان از عرضه آن با این حجم رم دارد.

لیست کنسول گوگل پلی تنها تایید کننده طراحی گلکسی A35 5G بود و سایر مشخصات را فاش نکرد. ولی حضور آن در این لیست نشان از نزدیک شدن به رونمایی دارد.

این موبایل میان‌رده موفق به دریافت گواهینامه‌های متعددی شده است. بر اساس گزارش‌ها در بنچمارک گیک‌بنچ به ترتیب امتیاز ۱۰۲۰ و ۲۹۷۳ را در تست‌های تک و چند هسته‌ای کسب کرده است.

همچنین در میان داده‌های گواهینامه‌های NBTC و BIS هند با مدل SM-A356E دیده شده است. متاسفانه این گواهی‌نامه‌ها هم مشخصات بیشتری ارائه ندادند. سامسونگ به‌زودی احتمالا از این گوشی رونمایی می‌کند و باید ببینیم برنامه غول کره‌ای برای عرضه این گوشی چیست.

دیدگاهتان را بنویسید