اخبار تکنولوژی

زبان طراحی OnePlus 13 متفاوت خواهد بود

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۰ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

طبق اطلاعات فاش شده، وان پلاس قصد دارد تغییرات بزرگی را در طراحی گوشی پرچم‌دار آینده خود یعنی وان پلاس 13 اعمال کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط افشاگر قابل اعتماد Yogesh Brar، این شرکت ممکن است از نمایشگر Micro Quad-Curved در وان پلاس 13 استفاده کند.

نمایشگر Micro Quad-Curved دارای چهار لبه خمیده میکرو است که احتمالا تجربه کاربری منحصر به فردی را ارائه می‌دهد. این ادعا در پاسخ به شایعات مبنی بر استفاده گوشی پرچمدار آینده اوپو یعنی Find X8 Ultra از چنین نمایشگری مطرح شده است.

بر اساس گزارش Yogesh Brar در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، علاوه بر وان پلاس، شرکت اوپو نیز ممکن است در گوشی‌های آینده خود از نمایشگرهای Micro Quad-Curved بهره بگیرد. این می‌تواند نشان دهنده یک تغییر جدی در طراحی گوشی‌های پرچمدار این دو برند زیرمجموعه BBK الکترونیکس باشد.

اگرچه جزئیات بیشتری در مورد مزایا و ویژگی‌های این نوع نمایشگر در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد وان پلاس و اوپو در تلاش هستند تا با معرفی طراحی جدید و نوآورانه، تجربه کاربری متفاوتی را برای کاربران خود فراهم کنند. معرفی رسمی وان پلاس 13 و Find X8 Ultra می‌تواند اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه دهد.

اگر ادعای Yogesh Brar صحت داشته باشد، وان‌پلاس 13 احتمالاً اولین گوشی هوشمند در ایالات متحده خواهد بود که از این طراحی نوآورانه بهره می‌برد. علاوه بر مدل پرچمدار، شایعاتی مبنی بر استفاده این نوع نمایشگر در برخی از گوشی‌های میان‌رده وان‌پلاس مانند سری OnePlus 13R نیز وجود دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که علاوه بر تغییرات در طراحی نمایشگر، وان‌پلاس 13 احتمالا از نظر پردازنده، دوربین و سایر مشخصات نیز ارتقاهای قابل توجهی را تجربه خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که این شرکت طراحی ماژول دوربین دایره‌ای شکل متصل به فریم دستگاه را کنار بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید