اخبار بازی

سازنده بازی State of Decay 3 یک بازی معرفی نشده دیگر در دست ساخت دارد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یکی از کارمندان سابق Undead Labs گفته است که در استودیو سازنده بازی State of Decay 3، روی پروژه‌هایی که هنوز منتشر نشده‌اند، کار می‌کرد.

بیش از سه سال از معرفی State of Decay 3 می‌گذرد و نه استودیو Undead Labs و نه مایکروسافت از آن زمان تاکنون، به‌روزرسانی خبری مهمی در مورد آن ارائه نکرده‌اند. با وجود اینکه انتظار برای انتشار خبری از این عنوان سبک بقا ادامه دارد، همانطور که مشخص است، Undead Labs ممکن است بازی دیگری در دست توسعه داشته باشد؛ پروژه‌ای که به طور رسمی معرفی نشده است.

همان‌طور که کاربر توییتر Idle Sloth گزارش داد، دنیل فلوید که تا فوریه امسال انیماتور ارشد استودیو Undead Labs بود، در پروفایل لینکدین خود به کار روی State of Decay 3 و پروژه‌هایی که هنوز منتشر نشده‌اند، اشاره کرد.

احتمالا یکی از آن‌ها State of Decay 3 است؛ اما از آنجایی که فلوید به پروژه‌های آینده اشاره کرده است، به نظر می‌رسد حداقل یک عنوان دیگر در Undead Labs در دست توسعه قرار دارد.

اگرچه هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه بازی State of Decay 3 وجود ندارد، اما مت بوتی، رئیس استودیوها و محتوای بازی مایکروسافت، در اوایل سال جاری اذعان کرد که ممکن است در سال 2024 شاهد انتشار اخبار بیشتری از بازی‌های پیش‌تر معرفی شده ایکس باکس باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید