اخبار بازی

سازنده بازی The Callisto Protocol روی یک پروژه بزرگ و جدید کار می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

آگهی شغلی جدید بازی The Callisto Protocol نشان می‌دهد که استودیو Striking Distance، یک پروژه جدید و بزرگ در دست ساخت دارد.

طبق آگهی شغلی منتشر شده توسط استودیو Striking Distance، توسعه‌دهنده بازی The Callisto Protocol توسعه پروژه بعدی خود را آغاز کرده است.

این خبر توسط کاربر shinobi602@ در توییتر گزارش شد. این استودیو شغلی را برای پست انیماتور ارشد گیم‌پلی فهرست کرده است. شرکت مذکور در همان آگهی تایید می‌کند که در حال کار روی یک بازی کاملا جدید و معرفی نشده است. جزئیات دیگری را نمی‌توان از فهرست مشاغل این پروژه به دست آورد، اگرچه بیان می‌کند که این بازی، با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته می‌شود و هدف آن، ارائه تجربه‌های پویا و جذاب به بازیکنان است.

اولین پروژه استودیو Striking Distance، عنوان ترسناک و بقا The Callisto Protocol، در دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شد، اما مورد استقبال گرم منتقدان و تماشاگران قرار نگرفت. بازی نتوانست مطابق انتظارات بفروشد و به دنبال آن، استودیو با اخراج‌های داخلی زیادی مواجه شد.

در ماه سپتامبر، Striking Distance تایید کرد که یکی از بنیان‌گذاران و مدیر عامل استودیو، Glen Schofield، شرکت را ترک می‌کند و تغییرات زیادی در ساختار ریاست و رهبری استودیو ایجاد خواهد شد. این شرکت طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که استیو پاپوتسیس جایگزین او می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید