اخبار بازی

ساخت بازی Avatar: Frontiers of Pandora به اتمام رسید

نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Avatar: Frontiers of Pandora که بر اساس فیلم‌های پرفروش جیمز کامرون ساخته شده است، در تاریخ 16 آذر برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC عرضه می‌شود.

روند توسعه­‌ بازی Avatar: Frontiers of Pandora از استودیو Massive Entertainment به پایان رسید. ناشر این بازی یعنی یوبی‌سافت، این خبر را در توییتر اعلام کرد و به تیم اصلی توسعه‌دهنده و استودیوهای جهانی خود (که شامل Ubisoft Toronto، Ubisoft Shanghai، Ubisoft Montpellier و بسیاری دیگر می‌شود) تبریک گفت.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora بر اساس فیلم‌های پرفروش جیمز کامرون ساخته شده است و در بازی، افرادی را می‌بینید که یک Na’vi را کنترل می‌کنند و توسط RDA (جناح شیطانی انسان‌هایی که سیاره را اشغال کرده‌اند) بزرگ شده‌اند. پس از 15 سال ماندن در یک مرکز، آن­‌ها بیدار می‌­شوند و با ریشه­‌های خود آشنا شده، مرزهای غربی پاندورا را کاوش و قبایل آن را علیه RDA رهبری می­‌کنند.

برخلاف Tom Clancy’s The Division، بازی Avatar: Frontiers of Pandora به صورت اول شخص قابل تجربه است. گیم‌­پلی این بازی از گزینه­‌های حرکتی گسترده، سلاح‌­های گرم و کوه­‌هایی مانند Ikran برای پرواز در اطراف آن، تشکیل شده است.

برای جزییات بیشتر بهتر است گیم‌­پلی بازی را تماشا کنید. شما همچنین می‌توانید از ویژگی‌های انحصاری پلی‌استیشن 5 مانند پشتیبانی از DualSense و صدای سه بعدی بهره‌مند شوید؛ همچنین اگر ایکس‌باکس سری ایکس و اس و مانیتور یا تلویزیون مناسب دارید، از ویژگی VRR به بهترین شکل بهره‌مند می‌شوید.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ 13 آذر 1402 (7 دسامبر 2023) برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC عرضه می­‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید