اخبار بازی

کارگردان بازی Returnal استودیو Housemarque را ترک می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کروگر که از سال 2014 کارگردان بازی‌های Housemarque و بازی Returnal بوده است، پس از نزدیک به 15 سال حضور در استودیو، از جمع اعضای آن جدا می‌شود.

استودیو Housemarque جدایی هری کروگر که کارگردان بازی شوتر و روگ لایک Returnal در سال 2021 بود را اعلام کرد. کروگر پس از نزدیک به 15 سال حضور در استودیو، با کار روی عناوینی مانند Nex Machina، Resogun و Outland، از این استودیو جدا می‌شود. در سال 2014، او مدیر این استودیو شد. کروگر گفت:

«در طول 14 سالی که در Housemarque بودم، بسیار خوش شانس بودم که یکی پس از دیگری، روی پروژه‌های رویایی کار کردم و این افتخار را داشتم که در این راه در کنار افراد واقعا با استعداد و فوق‌العاده کار کنم. همراهی با Housemarque در این سفر باعث افتخار بود و شاهد رشد این تیم بودم. ما از عناوین کوچک شروع کردیم و به بازی باشکوهی چون Returnal رسیدیم. ما واقعا ستون‌های بهشت ​​را با هم تکان دادیم و من برای همیشه به همه چیزهای شگفت انگیزی که به عنوان یک استودیو انجام دادیم، افتخار خواهم کرد».

کروگر در ادامه افزود که با “خوش‌بینی درباره آینده درخشان استودیو”، Housemarque را ترک می‌کند؛ شرکتی که در حال حاضر در حال کار روی عنوان بزرگ بعدی خود است. او ادامه داد:

«جدا شدن از Housemarque برای من تصمیم بسیار دشواری بود، اما من شرکت را با چیزی جز سپاسگزاری عمیق از گذشته و خوش‌بینی برای آینده درخشان، ترک نمی‌کنم. با یک پروژه جدید و هیجان‌انگیز که در دست ساخت قرار دارد و تیمی فوق‌العاده که قوی‌تر از قبل شده است، من می‌دانم که درخشان‌ترین فصل Housemarque هنوز نوشته نشده است».

هنوز اطلاعات زیادی در مورد پروژه بعدی Housemarque وجود ندارد. پس از خرید آن توسط سونی در سال 2021، این استودیو تایید کرد که می‌خواهد به کار روی پروژه‌های بزرگ ادامه دهد و قصد دارد از Returnal فراتر برود.

در مارس 2022، تایید شد که عنوان بعدی Housemarque یک IP جدید خواهد بود؛ در حالی که طراح ارشد روایت در استودیو، Eevi Korhonen، بعدها اذعان کرد که بازی از ایده‌های استفاده نشده Returnal بهره می‌برد. در اوایل سال جاری، این توسعه دهنده تایید کرد که تعداد کارمندان آن‌ها به 110 نفر رسیده است.

بازی Returnal برای پلی استیشن 5 و PC در دسترس است. تا جولای 2021، این بازی بیش از 560000 نسخه در سراسر جهان فروخته بود.

دیدگاهتان را بنویسید