اخبار بازی

حجم دانلود ریمستر بازی The Last of Us Part 2 مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ظاهرا پیش‌خریدکنندگان ریمستر بازی The Last of Us Part 2 می‌توانند در تاریخ 22 دی دانلود بازی را آغاز کنند. طبق گزارش‌ها، حجم دانلود نزدیک به 76.164 گیگابایت است.

ریمستر بازی The Last of Us Part 2 از استودیو ناتی داگ، در تاریخ 29 دی 1402 (19 ژانویه 2024) با قیمت 49.99 دلار برای پلی‌استیشن 5 عرضه می‌‎شود. اگر شما صاحب بازی اصلی هستید، با پرداخت 10 دلار به ویژگی‌ها و محتویات جدید این نسخه دسترسی پیدا خواهید کرد. سوال اینجاست که حجم آن چقدر با نسخه اصلی تفاوت دارد؟

با توجه به گزارش @PlaystationSize در توییتر، این نسخه 76.164 گیگابایت حجم دارد و شماره نسخه آن 1.000.020 است. حجم نسخه بازسازی شده کمی کمتر از نسخه پلی‌استیشن 4 با حجم 78.3 گیگابایت است، اما ممکن است برای نصب آن به 100 گیگابایت فضای خالی نیاز نداشته باشید. طبق گزارش‌ها، پیش‌دانلود بازی نیز از 22 دی آغاز می‌شود؛ اگرچه تنها پیش‌خریدکنندگان توانایی پیش‌دانلود بازی را خواهند داشت.

منتظر جزئیات بیشتر و تایید رسمی ناتی داگ در هفته‌های آینده باشید. The Last of Us Part 2 Remastered شامل جلوه‌های بصری بهبود یافته، دو حالت گرافیکی جدید، ویدیو تفسیر توسعه‌دهندگان و سه مرحله جدید است که به بازی نهایی راه نیافتند. حالت جدید و روگ‌لایک بازی، ده شخصیت قابل بازی در اختیار دارد که هر کدام دارای توانایی‌های منحصر به فرد خود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید