اخبار سینما

برگزاری مراسم جوایز ام‌تی‌وی بدون مجری!

حواشی اعتصاب نویسندگان هالیوود به مراسم جوایز ام‌تی‌وی رسید
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در پی اعتصاب نویسندگان هالیوودی برای کم بودن بودجه نویسندگان، «درو بریمو» برای حمایت از آن‌ها از حضور در مراسم جوایز ام‌تی‌وی انصراف داد.

این بازیگر هالیوودی که قرار بود مجری این مراسم باشد بعد از انصراف در حمایت از انجمن نویسندگان آمریکا، اعلام کرد برای رساندن حسن نیتش به این جشنواره، سال آینده به عنوان مجری آن حضور به عمل خواهد آورد.

با توجه به این شرایط، هنوز مجری جدیدی برای برگزاری این مراسم انتخاب نشده است و مراسم اهدای جوایز ام‌تی‌وی که قرار است روز یکشنبه برگزار شود بدون مجری کار خود را ادامه می‌دهد.

لازم به ذکر است که هنوز احتمال انصراف بازیگران یا عوامل دیگری از این مراسم وجود دارد و در همین راستا گفته شده که ممکن است این مراسم بدون فرش قرمز و مصاحبه با بازیگران برگزار شود.

«درو بریمو» در راستای انصراف خود از مراسم اهدای جوایز ام‌تی‌وی چنین گفته است:

به صدای نویسندگان گوش دادم و برای احترام به آن‌ها، از میزبانی زنده اهدای جوایز فیلم و تلویزیون ام‌تی‌وی در همبستگی با اعتصاب جدا می‌شوم. هرچه ما در فیلم و تلویزیون به آن‌ها احترام می‌گذاریم، از خلق آن‌ها می‌آید. تا زمانی که راه حلی به دست آید من صبر می‌کنم، اما از خانه مراسم را تماشا خواهم کرد و امیدوارم شما هم به من بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید