اخبار بازی

بازی The Elder Scrolls 6 تا پنج سال دیگر هم ساخته نمی‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۶ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس اخیرا تایید کرده که بازی The Elder Scrolls 6 که نسخه بعدی این فرانچایز محبوب نقش‌ آفرینی محسوب می‌شود، شاید تا پنج سال دیگر هم منتشر نشود.

در جریان دادگاهی که بین مایکروسافت و آژانس ضد انحصار ایالات متحده، کمیسیون تجارت فدرال یا همان FTC برگزار می‌شود، اطلاعات زیادی از سیاست‌های بخش گیمینگ مایکروسافت به بیرون درز کرده که یکی از آن‌ها در مورد بازی The Elder Scrolls 6 است. فیل اسپنسر وقتی مستقیما در مورد بازی The Elder Scrolls 6 مورد سوال قرار گرفت، اظهار داشت که حتی نمی‌داند این بازی قرار است روی کدام پلتفرم مایکروسافت عرضه شود و شاید تا ۵ سال دیگر هم این بازی به مرحله تولید و عرضه نرسد. وی همچنین تایید کرد که این بازی توسط همان تیمی ساخته خواهد شد که روی بازی Starfield کار می‌کنند.

مایکروسافت در حال حاضر قرار است در جلسه‌ای که انتظار می‌رود در ماه ژوئیه (تیر یا مرداد) برگزار شود، نسبت به تصمیم غافل‌گیرکننده CMA در دادگاه تجدید نظر بریتانیا حضور یابد.

هنوز معلوم نیست که مایکروسافت می‌تواند این دو نهاد اصلی را که می‌توانند به کل جلوی قرارداد میلیارد دلاری با اکتیویژن را بگیرند، راضی کند یا خیر که اگر این اتفاق نیوفتد، شاید هیچ‌وقت شاهد نهایی شدن خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت نباشید و ایکس‌باکس موظف به پرداخت جریمه‌ای میلیارد دلاری به اکتیویژن در این باره خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید