اخبار سینما

پایان فیلمبرداری «Spirit of Place» با بازی مارک رایلنس

پایان فیلمبرداری «Spirit of Place» با بازی مارک رایلنس
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۳۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلمبرداری فیلم کوتاه داستانی «Spirit of Place» به کارگردانی جک کوپر استیمپسون و بازی مارک رایلنس، بازیگر دارنده اسکاری، به پایان رسید. البته لازم به ذکر است که مارک رایلنس سفیر یک سازمان حفاظت از تالاب‌ها نیز است.

این فیلم کوتاه که به موضوع هویت و ارتباط انسان با طبیعت می‌پردازد، داستان دو نوجوان را دنبال می‌کند که در تالاب‌های درون شهری زمانی را می‌گذرانند و کشف‌های جالبی می‌کنند.

تهیه‌کنندگان امیدوارند این فیلم کوتاه، الهام‌بخش مخاطبان در هر سنی برای گذراندن زمان بیشتر در طبیعت و حفاظت از محیط زیست باشد.

رایلنس در باره این فیلم چنین گفت:

به‌عنوان سفیر پرافتخار انجمن پرندگان وحشی و Wetlands Trust، خوشحالم که با «Spirit of Place» همکاری می‌کنم، زیستگاه‌های تالاب‌های حیاتی اما کمتر مورد توجه ما و نقش حیاتی آن‌ها در اکوسیستم ارزشمند ما بازی می‌کنند. در این دوران بحران زیست‌محیطی، امیدوارم این داستان الهام بخش مخاطبان در هر سنی باشد که به بیرون بروند و زمانی را در طبیعت بگذرانند، تا خودشان قدرت ارتباط مجدد با سیاره ما را کشف کنند و به ترویج حفاظت و ایجاد فضاهای تالاب کمک کند.

فیلمبرداری «Spirit of Place» با استفاده از ابزارهایی که به محیط زیست آسیب نمی‌زنند صورت گرفت تا اثرات زیست‌محیطی تولید فیلم کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید