اخبار تکنولوژی

ورود برند HMD به بازار گوشی‌های هوشمند تایید شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۹ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در هفته‌های اخیر مشخص شد که شرکت HMD Global در حال آماده‌سازی برای معرفی گوشی‌های هوشمند با برند خود است.

تاکنون این شرکت گوشی‌هایی را تحت برند نوکیا عرضه کرده است. در نوامبر گذشته دو مدل جدید در پایگاه داده IMEI ثبت شده بودند که انتظار می‌رفت در آوریل سال گذشته معرفی شوند. در اوایل امسال هم رندری منتشر شد که نشان از تولید یک گوشی با برند اچ ام دی داشت. حالا یک نشریه فنلاندی اعلام کرد در وب‌سایت HMD رندر یک گوشی جدید دیده است اما پس از انتشار، تصویر حذف شده است.

تصویر منتشر شده از گوشی هوشمند HMD ماژول دوربین مستطیلی شکل آن را نشان می‌دهد. بر روی این ماژول، عدد ۱۰۸ مگاپیکسل دیده می‌شود که نشان‌دهنده رزولوشن سنسور اصلی دوربین است. همچنین اکنون تائید شده این دستگاه از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد تا تصاویر با کیفیت‌تری را ثبت کند.

تصویر منتشر شده، این گوشی جدید را با رنگ آبی فیروزه‌ای نشان می‌دهد. با وجود حذف سریع تصویر توسط شرکت، اما این تصویر نشان‌دهنده اولین نگاه به یکی از محصولات جدید HMD است. جزئیات دیگری مانند قیمت و مشخصات فنی این گوشی هوشمند تاکنون اعلام نشده است. هفته گذشته افشاگر معروف اطلاعات یعنی ایوان بلس، اسامی رمز گوشی‌های برند HMD را منتشر کرد که عبارتند از: پالس، لجند، پالس+, لجند پلاس، پالس پرو و لجند پرو.

نظر شما در مورد گوشی جدید HMD چیست؟ آیا این کمپانی قرار است به زودی نوکیا را به دست فراموشی بسپارد؟

دیدگاهتان را بنویسید