اخبار سینما

The Eras Tour، تیلور سویفت را پردرآمدتر از تمام بازیگران کرد

The Eras Tour، تیلور سویفت را پردرآمدتر از تمام بازیگران کرد
نویسنده : تحریریه۱۸ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلم کنسرت The Eras Tour تیلور سویفت با کسب درآمدی خیره‌کننده ۱,۰۳۹,۲۶۳,۷۶۲ دلار، به پرفروش‌ترین تور تاریخ توسط هر هنرمندی تبدیل شد. این دستاورد قابل‌توجه تنها در هشت ماه به دست آمد و سویفت در این مدت ۶۰ اجرا در ۲۴ شهر در سراسر جهان برگزار کرد.

به گزارش مگ تک به نقل از نشریه Pollstar، تور در تاریخ ۱۷ مارس آغاز شد و در ۱۱ نوامبر به پایان رسید و سویفت در این مدت ۴.۳ میلیون بلیط با قیمت متوسط ۲۴۰ دلار به فروش رساند. این امر منجر به درآمد متوسط ۱۷,۳۲۱,۰۶۳ دلاری در هر اجرا شد که به طور قابل‌توجهی بالاتر از میانگین درآمد هر اجرا در هر تور دیگری در تاریخ است.

رکورد قبلی در اختیار التون جان برای تور «Farewell Yellow Brick Road» بود که طی پنج سال و ۳۲۸ اجرا ۹۳۹ میلیون دلار درآمد کسب کرد. تور سویفت نه تنها این رکورد را در تعداد اجراها شکست، بلکه در مجموع درآمد نیز رکورددار شد.

علاوه بر فروش بلیط، Pollstar تخمین می‌زند که «The Eras Tour» تیلور سویفت درآمد اضافی ۲۰۰ میلیون دلاری از فروش کالای جانبی داشته است. این امر تا حدی به این دلیل است که سویفت باهوش بود و در روزهای غیر اجرا، کامیون‌های فروش کالای جانبی را در خارج از مکان‌های برگزاری اجراها مستقر کرد.

با توجه به این ارقام، واضح است که تیلور سویفت بار دیگر یک نقطه عطف قابل‌توجه در کارنامه خود را به دست آورده است. او اکنون به طور رسمی پرفروش‌ترین هنرمند تورینگ در تاریخ است و The Eras Tour او به عنوان یکی از موفق‌ترین تورهای تاریخ ثبت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید