اخبار بازی

آپدیت EX-45 Patriot Exosuit برای بازی Helldivers 2 منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازیکنان بازی Helldivers 2 بالاخره می‌توانند در لباس مکانیکی مورد انتظارشان، نقش خلبان را بازی کنند، دشمنان را با مسلسل خود بکشند یا سفینه‌های در حال سقوط را با موشک منفجر کنند.

تقریبا یک روز پس از اینکه استودیوی بازی‌سازی Arrowhead تمام بازیکنان Helldivers 2 را برای کمک به آزادسازی تین کوان از دست اتوماتون‌ها دعوت کرد، آپدیت EX-45 Patriot Exosuit در دسترس قرار گرفت. شایان ذکر است که بازیکنان پنج روز فرصت داشتند تا سیاره و کارخانه تولید exosuit را نجات دهند.

لباس مکانیکی EX-45 Patriot Exosuit دارای یک مسلسل برای از بین بردن انبوهی از دشمنان کوچک‌تر و یک پرتاب کننده موشک است که از آن برای از بین بردن Automaton dropshipها استفاده می‌شود. به طور کلی، این لباس مکانیکی ارزش صبر کردن را داشت. اکنون، باید منتظر بمانیم و ببینیم که سایر Stratagemها و آیتم‌های مورد انتظار، چه زمانی در دسترس قرار خواهند گرفت.

برخی از این آیتم‌ها ممکن است در ایونت Cutting Edge، در تاریخ 14 مارس (24 اسفند) عرضه شوند. این آپدیت، سه مجموعه زره جدید و سه سلاح اصلی (تفنگ لیزری داسی LAS-16، اسلحه ساچمه‌ای SG-8P Punisher Plasma و ARC-12 Blitzer) را به بازی Helldivers 2 اضافه می‌کند. همچنین یک تپانچه جدید به نام LAS-7 Dagger و یک نارنجک به نام G-23 Stun نیز جزوی از این آپدیت هستند. منتظر جزئیات بیش‌تر در هفته آینده باشید.

بازی Helldivers 2 برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. لازم به ذکر است که این بازی، تبدیل به پرفروش‌ترین عنوان ماه فوریه در بریتانیا شد.

دیدگاهتان را بنویسید