اخبار سینما

پنجمین سری ایندیانا جونز، طولانی تر از همیشه

پنجمین سری ایندیانا جونز، طولانی تر از همیشه
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۲۹ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلم «ایندیانا جونز و شماره‌گیری سرنوشت»، پنجمین فیلم از سری فیلم‌های این مجموعه که «جیمز منگولد» آن را کارگردانی کرده، طولانی تریم فیلم این مجموعه نیز است.

این فیلم 142 دقیقه‌ای قرار است در جشنواره کن 2023 اکران شود. «ایندیانا جونز و شماره‌گیری سرنوشت» توانست رکورد زمانی «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» ساخته «استیون اسپیلبرگ» که 128 دقیق بود را بزند.

«هریسون فورد» بازیگر اصلی این فیلم است و «فیبی والر-بریج»، «مدس میکلسن»، «آنتونیو باندراس» و «توبی جونز» از دیگر بازیگران آن هستند.

گفته شده که تهیه کننده «ایندیانا جونز و شماره‌گیری سرنوشت» طولانی بودن این فیلم را روال عادی فیلم‌های این روزها می‌داند و معتقد است مردم به دیدن فیلم‌های طولانی عادت کرده‌اند. در همین راستا لازم به ذکر است که فیلم‌هایی چون «جان ویک ۴» در ۱۶۹ دقیقه، «اوپنهایمر» در ۱۸۰ دقیقه، فیلم دوم «آواتار» در ۱۹۲ دقیقه و «بابل» هم در ۱۸۸ دقیقه ساخته شده‌اند.

این فیلم در 18 می در بخش خارج از مسابقه جشنواره کن اکران می‌شود و از 30 ژوئن در سینماها اکران عمومی خود را آغاز می‌کند. فیلم چهارم از سری فیلم‌های ایندیانا جونز نیز به عنوان فیلم افتتاحیه 61امین جشنواره فیلم کن حضور داشت.

دیدگاهتان را بنویسید