اخبار بازی

نسخه نهایی بازی MultiVersus در تاریخ 8 خرداد منتشر می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از انتشار نسخه بتا بازی MultiVersus در سال 2022، این عنوان نزدیک به یک سال در دسترس بازیکنان بود.

پس از آفلاین شدن سرورهای بازی در ژوئن سال گذشته، بازی تقریبا به طور کامل در سکوت خبری فرو رفت. این بازی رایگان که با الهام از Smash Bros. ساخته شده است، به دلیل مشکلات سروری و محتوای کم، انتقادات زیادی را دریافت کرد، اما در میان بازیکنان بسیار محبوب بود. انتظار می‌رود که با انتشار نسخه نهایی، این بازی دوباره به کانون توجهات بازگردد.

وارنر و استودیو Player First Games، اعلام کردند که MultiVersus در تاریخ 8 خرداد 1403 (28 مه 2024) عرضه خواهد شد. به گفته کارگردان بازی، Tony Hyunh، این عنوان به موتور گرافکی Unreal Engine 5 منتقل شده است و دارای netcode اصلاح شده برای ارائه یک تجربه آنلاین در سطح جهانی خواهد بود.

همچنین می‌توانید منتظر محتویاتی در قالب مبارزان جدید (مانند Powerpuff Girls) و محیط‌های جدید (مانند Dexter’s Laboratory و Townsville) باشید. به شخصیت‌هایی که از قبل در بازی در دسترس بودند نیز حملات و مکانیک‌های جدیدی اضافه می‌شود. علاوه بر آن، یک حالت PvE کاملا جدید برای این عنوان طراحی شده است که روش‌های متنوعی را برای به دست آوردن جوایز منحصر به فرد، معرفی می‌کند.

پس از انتشار به صورت جهانی، بازی MultiVersus برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید