اخبار بازی

بازی THE FINALS به 10 میلیون بازیکن دست پیدا کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی THE FINALS، شوتر رقابتی رایگان و جدیدی که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است، در جریان رویداد The Game Awards 2023 برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC منتشر شد.

بازی THE FINALS از استودیو Embark، یک بازی تیراندازی چندنفره و رقابتی رایگان است که اخیرا به ده میلیون بازیکن دست پیدا کرده است. (تعداد بازیکنان همچنان رو به افزایش است). بازی مذکور در جریان رویداد The Game Awards منتشر شد؛ این بدین معناست که این اثر تنها در طول دو هفته، به این موفقیت‌ها دست پیدا کرد.

بازی THE FINALS که روی ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC در دسترس است، تیم‌های سه نفره را حالت‌های بازی مبتنی بر هدف و محیط‌های کاملا تخریب‌پذیر در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. حالت Cashout شامل پیدا کردن Vault و بردن آن به یک پایانه نقدی است که در حین آن باید در مقابل حملات حریف ایستادگی کرد. از طرفی حالت Quick Cash گیم‌پلی آزادتری دارد.

همچنین تورنمنت‌هایی در بازی وجود دارد که در آن بازیکنان در مراحل یک چهارم، نیمه نهایی و فینال (یک سیستم رتبه‌بندی نیز برای این بخش طراحی شده است) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. منتظر جزئیات بیشتر در مورد به‌روزرسانی‌ها و اضافه شدن محتویات جدید به بازی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید