اخبار تکنولوژی

اولین آیفون تاشو کی وارد بازار می شود؟ قیمت حدودی در ایران

اولین آیفون تاشو
نویسنده : ساناز محمدی۲۵ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

برای خیلی افراد گوشی های تاشو جذابیت بیشتری نسبت به سایر گوشی ها دارد. گوشی هایی که دو نمای متفاوت در حالت جمع شده و حالت باز دارند اما از تنوع زیادی برخوردار نیستند. در حالی که سامسونگ بهترین گوشی های تاشو 2023 را به خود اختصاص داده، عرضه اولین آیفون تاشو می تواند با استقبال خوبی مواجه شود، اما اولین آیفون تاشو کی وارد بازار می شود؟

تاریخ عرضه اولین گوشی آیفون تاشو

آیا در مورد آیفون های تاشو شنیده اید؟ شرکت اپل در حال بررسی فناوری تاشو و آزمایش برای ارائه چند دستگاه تاشو با طراحی منحصر به فرد می باشد و در تلاش است تا به زودی محصول تاشو خود را ارائه دهد.

چیزی که ما می دانیم این است که آیفون فلیپ iPhone Flip می تواند اولین گوشی تاشو اپل باشد و براساس آخرین گمانه زنی ها، عرضه آیفون تاشو ممکن است در اواخر سال 2023 یا 2024 باشد. برخی تحلیلگران معتقدند گوشی تاشو آیفون تا سال 2025 نیز وارد بازار نخواهد شد اما ممکن است یک آی پد تاشو ارائه داده شود که بر این اساس؛ احتمالا اولین گوشی آیفون به شکل آیپد (آیپد فولد) باشد که در این صورت حتما از Apple Pencil پشتیبانی خواهد کرد و مداد اپل به آن اختصاص داده می شود.

زمان عرضه گوشی آیفون تاشو

انتظار می رود صفحه نمایش این محصول ساختار جامد با انعطاف پذیری بالا داشته باشد تا بتواند فشار ناشی از مداد اپل و نوک پلاستیکی آنرا بدون ایجاد خراش یا آسیب تحمل کند.

همچنین اپل در نظر دارد از نمایشگرهای رنگی جوهر الکترونیی برای نمایشگر بیرونی گوشی های تاشو استفاده کند که یک راه حل عالی برای پایین نگه داشتن مصرف باتری است و پیش بینی می شود این آیپد از دو صفحه تاشو نازک به بزرگی 8 اینچ برخوردار باشد.

قیمت آیفون تاشو

در حال حاضر آیفون تاشو (iPhone Fold) تنها در مرحله آزمایش قرار دارد اما پیش بینی می شود قیمت آن با مدل های درجه یک آیفون مثل 14 پرومکس تفاوت چندانی نداشته باشد. اما اگر به عنوان یک گوشی عرضه شود که در صورت نیاز به تبلت تبدیل می شود، ممکن است قیمت آن کمی بیشتر و در محدوده قیمت 2 هزار دلار (تقریبا 100 میلیون تومان در ایران) باشد.

دیدگاهتان را بنویسید