اخبار سینما

نخستین تصاویر رسمی از سریال Fallout منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۲ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نخستین تصاویر رسمی از سریال Fallout درحالی منتشر شد که قرار است این سریال در تاریخ 24 فروردین 1403 (12 آوریل 2024) در سرویس آمازون پرایم پخش شود.

سریال‌ها و فیلم‌هایی مانند The Last of Us و Super Mario Bros راه را برای دوره جدیدی از اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی موفق و مشروع از بازی‌ها هموار کرده‌اند و در میان بسیاری از پروژه‌های اقتباسی که در دست تولید هستند، سریال Fallout امیدوارکننده به نظر می‌رسد. ساخت سریال Fallout اولین بار در سال 2020 تایید شد و کار ساخت آن را جاناتان نولان، سازنده آثار موفقی مانند WestWorld بر عهده دارد.

سریال Fallout قرار است در تاریخ 24 فروردین 1403 (12 آوریل 2024) در سرویس اشتراکی آمازون پخش شود. مجموعه‌ای از تصاویر این برنامه تلویزیونی توسط Vanity Fair فاش شده‌اند و طرفداران سریال احتمالا موارد زیادی از آن را دوست خواهند داشت. این تصاویر شخصیت اصلی سریال، محیط‌های داخلی Vault که سریال در آن آغاز خواهد شد، محیط‌های پسا آخرالزمانی دنیای بیرون و یک Ghoul را نشان می‌دهند.

به نظر می‌رسد که زیبایی‌شناسی آینده‌نگرایانه Fallout، از لباس‌های Vault گرفته تا زره‌های قدرتمند، کاملا به نمایش گذاشته شده است. در همین حال، همچنین تایید شده است که این سریال به طور رسمی بخشی از داستان رسمی جهان Fallout خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید