اخبار سینما

اولین تصاویر رسمی فیلم «Dune2» منتشر شد

اولین تصاویر رسمی فیلم «Dune2» منتشر شد
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

برادران وارنر به تازگی تصاوری از فیلم «Dune» قسمت دوم، را که قرار است نوامبر 2023 اکران شود، منتشر کرده است. لازم به ذکر است که این فیلم در ایران با نام «تل‌ماسه» شناخته می‌شود.

در طول این تصاویر شاهد بازگشت شخصیت‌های قسمت اول مثل «تیموتی شالامی» و «زندیا» هستیم و این اولین تصاویری است که در آن «فلورنس پیو» را در نقش «پرنسس ایرولان» می‌بینیم. البته «آستین باتلر» و «لئا سیدو» نیز در این سری از «Dune» ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم اتفاقات نیمه دوم رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت را دنبال می‌کند. «دنی ویلنوو» فیلم «Dune2» را به یک فیلم حماسی جنگی توصیف کرده است و وعده داد که در طول آن شاهد نبردهای زیادی به‌همراه دنیاهای جدید متعدد هستیم.

فیلم Dune که اکران همزمان در سینماها و HBO Max را تجربه کرده است، با افتتاحیه ۴۱ میلیون دلار کار خودش را آغاز کرد و در مجموع توانست بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند.

علاوه بر «دنی ویلنوو» که نویسنده و کارگردان «Dune2» است، «تیموتی شالامی»، «ربکا فرگوسن»، «زندیا»، «خاویر باردم»، «استلان اسکاشگورد»، «دیو باتیستا»، «جاش برولین»، «شارلوت رمپلینگ»، «استیون مک‌کینلی هندرسون»، «فلورنس پیو»، «کریستوفر واکن»، «لئا سیدو»، «آستین باتلر»، «تیم بلیک نلسون» و «سهیلا یعقوب»، نیز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید