اخبار تکنولوژی

فریم گلکسی اس 24 و 24 پلاس کاملا تخت می‌شود!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۹ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با نزدیک شدن به معرفی سری گلکسی S24 سامسونگ، جزئیات بیشتری از این گوشی‌های آینده فاش می‌شود.

براساس شایعات اخیر، مدل‌های پایه و پلاس این سری یعنی Galaxy S24 و S24 پلاس دارای طراحی فریم کاملاً تخت و مشابه با گوشی‌های تاشو و آیفون‌ها خواهند بود. انتظار می‌رود این طراحی جدید باعث کاهش وزن، افزایش انعطاف‌پذیری و بهبود چسبندگی گوشی به دست شود. همچنین لمس تصادفی نزدیک لبه‌ها کاهش می‌یابد و فضای داخلی اندکی بیشتر خواهد شد.

شایان ذکر است که فریم گلکسی S23 نیز تا حدودی تخت است اما همچنان انحنای کمی در بخش میانی دارد. این انحنای ملایم باعث ایجاد جلوه ویژه‌ای در ظاهر این گوشی شده است. اما بر اساس تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد فریم کاملاً تخت گلکسی S24 آن را بسیار شبیه به گوشی Meizu 20 کند و هرگونه انحنایی را از بین ببرد.

در نتیجه انتظار می‌رود طراحی گلکسی‌های S24 پایه و S24 پلاس تفاوت چشمگیری با S23 داشته باشد و فریمی کاملاً تخت و صاف در این محصولات شاهد باشیم. در حالی که این شایعات از یک منبع معتبر مطرح شده‌اند، اما همچنان احتمال تغییر طراحی توسط سامسونگ وجود دارد.

با این حال، پس از دو سال استفاده از یک طراحی یکسان، انتظار می‌رود سامسونگ در نهایت ظاهر گوشی‌های خود را تغییر دهد تا تمایز بیشتری میان محصولات ایجاد کند.طبق روال گذشته، احتمالا شاهد معرفی رسمی گلکسی S24 در فوریه 2024 خواهیم بود.

به نظر می‌رسد انتخاب طراحی تخت برای مدل‌های پایه و پلاس می‌تواند گام مثبتی برای سامسونگ باشد و تنوع بیشتری ایجاد کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید