اخبار بازی

دموی رایگان بازی Final Fantasy 7 Rebirth رسما عرضه شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شرکت Square Enix تایید کرد که دموی رایگان Final Fantasy 7 Rebirth امروز برای همه بازیکنان پلی‌استیشن 5 در دسترس خواهد بود. این اطلاعات به صورت اتفاقی از طریق یک تبلیغ در فروشگاه دیجیتالی پلی‌استیشن درز کرده بود. این دمو شامل یک فلش بک به Nibelheim خواهد بود و به بازیکنان امکان کنترل Cloud یا Sephiroth را می‌دهد.

این دمو به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کنترل Cloud و Sephiroth را در حین واقعه Nibelheim در اختیار بگیرند.

یکی از کارگردان‌های بازی با نام Tetsuya Nomura تایید کرد که تیم سازنده، یک بخش قابل بازی در Junon را بین عرضه دمو و انتشار بازی اضافه خواهد کرد. این نشان دهنده آزادی در اکتشاف است که بازیکنان از بازی انتظار داشتند. مقیاس دقیق محتوا تایید نشده است، اما این شاید اولین باری باشد که Square Enix محتوای اضافی را پس از عرضه دمو به آن اضافه می‌کند.

چیزی تا انتشار نسخه کامل بازی باقی نمانده است و فطعا جزئیات بیشتری تا آن زمان تایید خواهد شد. بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ 10 اسفند 1402 (29 فوریه 2024) برای پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود. در آخرین تریلر رسمی بازی، گروه شخصیت‌های اصلی با تهدیدات مختلفی مبارزه می‌کنند. همچنین صحنه‌های داستانی، محیط های باشکوه، مینی گیم‌ها و خیلی چیزهای دیگر برای جمع‌آوری وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید