اخبار سینما

خانه مد فرانسوی وارد عرصه سینما شد

خانه-مد-فرانسوی-وارد-عرصه-سینما-شد
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۲۷ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

«سن لوران» یک خانه مد فرانسوی است که در سال 1962 توسط «ایو سن لوران» و شریک او «پیر برژه» تاسیس شد. «سن لوران» در زمینه اصلی مد و لباس فعالیت خود را شروع کرد و بعدها با ساخت عطرهای زنانه و مردانه و لوازم آرایشی وارد آن عرصه نیز شد.

گفته شده «سن لوران پروداکشنز» قصد دارد با ساختن فیلمی از «پدرو آلمادوار» وارد عرصه سینما شود. این اتفاق در حالی افتاده است که بسیاری از چهره‌های شناخته شده هالیوود در فرش قرمز جشنواره‌های مختلف از لباس‌های این برند استفاده می‌کنند.

این فیلم که به تازگی از بنر آن در جشنواره کن رونمایی شد، «راه عجیب زندگی» نام دارد. «راه عجیب زندگی» یک فیلم کوتاه وسترن است که «ایتن هاوک» و «پدرو پاسکال» در نقش دو تفنگچی سابق میانسال که پس از ۲۵ سال دوباره دوستی قدیمی‌شان را زنده می‌کنند، در آن ایفای نقش خواهند کرد.

«پدرو آلمادوار» کارگردانی اسپانیایی است. او پس از ساخت فیلم «همه چیز درباره مادرم» که جایزه اسکار و بفتای بهترین فیلم خارجی و کارگردانی را در سال ۱۹۹۹ به‌دست آورده بود، به کارگردانی جهانی تبدیل شد.

این برند لوکس، ساخت دو فیلم دیگر از «دیوید کراننبرگ» و «پائولو سورنتینو» را نیز در دست دارد. «واکارلو» در این باره می‌گوید:

این کارگردان‌ها هرگز ذهن من را باز نمی‌کنند و به نوعی، دیدگاه منحصربه‌فرد و رادیکالی که آنها به سینما می‌آورند، من را به فردی که امروز هستم تبدیل کرده است.

«واکارلو» در ادامه می‌گوید:

من می‌خواهم با استعدادهای بزرگ سینمایی که در طول سال‌ها برای من الهام‌ بخش بوده‌اند، کار کنم و فضایی را برای آن‌ها فراهم کنم.

لازم به ذکر است که «سن لوران پروداکشنز» قصد دارد در فیلم‌های بعدی از لباس‌های برند خودش استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید