اخبار بازی

رویداد Future Games Show در فصل بهار برگزار می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

رویداد Future Games Show بیش از 40 عنوان را به نمایش خواهد گذاشت و حضور ناشرانی مانند Quantic Dream، Bandai Namco و The Chinese Room تایید شده است.

رسانه GamesRadar اعلام کرد که رویداد Future Games Show  در فصل بهار و در روز 2 فروردین (21 مارس) باز خواهد گشت و در ساعت 23:30 شب به وقت تهران پخش می‌شود. در این رویداد، بیش از 40 عنوان مختلف از ناشرانی مانند The Chinese Room، Bandai Namco، Quantic Dream و غیره حضور خواهند داشت. سامانتا بیارت که صداپیشگی کارلاچ در Baldur’s Gate 3 را بر عهده داشت و بن استار، صداپیشه کلایو در Final Fantasy 16، مجریان برنامه خواهند بود.

در حالی که هنوز حضور عناوین خاصی تایید نشده است، بن استار گفت:

«ما چند معرفی باورنکردنی، تریلرهای جدید و نگاهی کلی به برخی از داغ‌ترین بازی‌های سال 2024 خواهیم داشت؛ پس به ما بپیوندید! نباید آن‌ها را از دست بدهید».

سامانتا بیارت اضافه کرد:

«سال 2023 چندین بازی باورنکردنی را به گیمرها هدیه داد. به ما بپیوندید تا بفهمید در ادامه چه می‌شود».

با توجه به ناشران تایید شده، احتمالا عناوین Bandai Namco مانند Synduality: Echo of Ada، Sand Land، Little Nightmares 3 یا شاید حتی The Dark Pictures Anthology: Directive 8020 در این رویداد حضور خواهند داشت. همچنین گیم‌پلی و تاریخ انتشار بازی Still Wakes the Deep که روز عرضه در سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس در دسترس قرار می‌گیرد، مشخص خواهد شد.

پیش‌بینی عناوین حاضر از Quantic Dream کمی سخت است، زیرا فقط Star Wars Eclipse را در دست ساخت دارد (از زمان معرفی در دسامبر 2021 به‌روزرسانی خبری خاصی دریافت نکرده است). منتظر اخبار و جزئیات بیش‌تر در هفته‌های آینده باشید. پس از نمایش نیز شاهد مصاحبه‌هایی از توسعه دهندگان و سورپرایزهای زیادی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید