اخبار تکنولوژی

آینده گوشی‌های سامسونگ در گرو Galaxy AI

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24 در بهمن سال گذشته، گروهی از ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید را تحت عنوان Galaxy AI ارائه کرد. گزارش مالی اخیر این شرکت در چارک اول نشان می‌دهد که سامسونگ به شدت روی Galaxy AI حساب باز کرده است.

بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ در چارک اول، 2.54 میلیارد دلار سود به ثبت رساند که ناشی از فروش قدرتمند سری گلکسی S24 بوده است. سامسونگ ادعا می‌کند که Galaxy AI تاثیر بسیار مثبتی در فروش این سری گوشی‌ها داشته است.

سامسونگ آینده خود را در Galaxy AI خلاصه می‌کند و قصد دارد در چارک دوم، ویژگی‌های مرتبط با هوش مصنوعی را در تعداد بیشتری از پرچم‌داران خود ارائه کند. این شرکت همچنین برنامه‌ریزی کرده است تا سرمایه‌گذاری بیشتری در Galaxy AI انجام دهد و ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کند.

در گزارش مالی اخیر، سامسونگ به یکی از محصولات آینده خود نیز اشاره کرده است. آن‌ها می‌گویند هدف‌شان حفظ ریتم روند فروش از طریق گسترش Galaxy AI به پرچم‌داران فعلی و آینده است. همچنین هوش مصنوعی می‌تواند اکوسیستم محصولات پوشیدنی آنها را با توسعه مدل‌های فعلی و محصولات کاملا جدیدی مانند «گلکسی رینگ» گسترش دهد. در زمینه ساعت‌های هوشمند نیز، سامسونگ تلاش می‌کند تا تقاضای کاربران را با معرفی مدل‌های پریمیوم جدید برآورده کند.

سامسونگ که با معرفی گروهی از ویژگی‌های هوش مصنوعی تحت عنوان Galaxy AI در سری گلکسی S24 خود، موفقیت چشمگیری در فروش این سری به دست آورده است، قصد دارد سرمایه‌گذاری بیشتری در این حوزه انجام دهد و ویژگی‌های جدیدتری را به Galaxy AI اضافه کند.

علاوه بر این، بر اساس گزارشی دیگر، سامسونگ در نظر دارد در سری گلکسی S25 از مدل یادگیری ماشینی Gemini Nano 2 گوگل استفاده کند. مدل فعلی Gemini Nano قابلیت‌هایی همچون خلاصه‌سازی متن و قاب هوشمند در Gboard را بدون نیاز به اتصال به اینترنت در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بنابراین، کاربران بسیار مشتاق هستند تا ببینند چه ویژگی‌های جدیدی با نسخه دوم Gemini Nano معرفی خواهد شد.

باید دید برنامه‌ریزی سامسونگ برای فروش گوشی‌های پرچم‌دار خود به کمک هوش مصنوعی Galaxy AI به چه شکل پیش می‌رود. نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید