اخبار تکنولوژی

ساخت حلقه هوشمند Galaxy Ring توسط سامسونگ تایید شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۸ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در رویداد معرفی جدیدترین گوشی‌های غول تکنولوژی کره‌ای، سامسونگ از سه مدل گلکسی اس24 رسما رونمایی کرد. پیش‌بینی می‌شد که احتمالا سامسونگ گجت جدیدی به نام حلقه هوشمند را نیز معرفی کند که همین اتفاق رخ داد و سامسونگ به شکل نصفه و نیمه از حلقه هوشمند جدید خود رونمایی کرد. سامسونگ تایید کرد قرار است به زودی محصول جدیدی تحت عنوان Galaxy Ring را روانه بازار کند.

در پایان رویداد معرفی سری گلکسی اس24، سامسونگ در حالی که در مورد بهبودهای صورت گرفته در اپلیکیشن سلامتی خود صحبت می‌کرد، تیزری از گلکسی رینگ نمایش داد و اعلام کرد این محصول جدید با هدف پایش تناسب اندام عرضه خواهد شد.

حدود یک سال است که شنیده می‌شود سامسونگ روی یک گجت سلامتی کار می‌کند. با توجه به نام گلکسی رینگ، انتظار می‌رود این محصول که باید به عنوان انگشتر به دست گذاشته شود، قادر به ردیابی معیارهای ضروری تناسب اندام باشد.

تاکنون ویژگی‌های پایش سلامت و تناسب‌اندام سامسونگ محدود به ساعت‌های هوشمند این شرکت بوده است. با این حال سامسونگ دریافته است که برخی کاربران ممکن است به دلایلی مانند زیبایی‌شناختی مایل به خرید ساعت هوشمند نباشند؛ اما مایل به استفاده از قابلیت‌های پایش سلامتی ساعت هوشمند باشند. با معرفی گلکسی رینگ، این شرکت امکان دسترسی به تمام خدمات اپلیکیشن سامسونگ سلامت را بدون نیاز به پوشیدن ساعت، تنها از طریق حلقه، فراهم می‌کند.

اگرچه مفهوم حلقه هوشمند تازگی ندارد و مدل‌های مشابهی در بازار وجود دارند، اما بزرگ‌ترین قابلیت سامسونگ با ارائه گلکسی رینگ، استفاده از پلتفرم قدرتمند سلامتی سامسونگ است که طی سال‌ها بهبود یافته است. این پلتفرم با اکوسیستم محصولات گلکسی سازگار است و گلکسی رینگ را برای کاربران موبایل و ساعت هوشمند سامسونگ تبدیل به بهترین گزینه می‌کند. سامسونگ با ارائه این محصول وارد بازار جدید حلقه هوشمند می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید