اخبار تکنولوژی

سری گلکسی اس 24 از نظر فروش موفق‌‌تر از اس 23 بوده است

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نمی‌توان انکار کرد که گلکسی اس 24 سامسونگ یکی از بهترین سری گوشی‌های پرچم‌دار در زمان انتشار این گزارش است. علی‌رغم شباهت ظاهری با نسل‌های قبلی، سامسونگ تغییرات زیادی را در جزئیات داخلی این سری اعمال کرده و پیشرفت‌های قابل توجهی را در آن گنجانده است. اکنون گزارش جدیدی نشان می‌دهد که چگونه گلکسی اس 24 توانسته از نظر فروش در یک بازه زمانی مشابه، عملکرد بهتری نسبت به سری گلکسی اس 23 و اس 22 داشته باشد.

طبق این گزارش، فروش جهانی جدیدترین پرچم‌داران سامسونگ در بازه 28 ژانویه تا 17 فوریه، 8 درصد بیشتر از فروش سری گلکسی اس 23 در همین دوره زمانی بوده است. این رشد فروش در برخی مناطق حتی بیشتر هم بوده است. به طور مثال در اروپای غربی فروش گلکسی اس 24 نسبت به نسل قبل 28 درصد افزایش داشته است.

در کره جنوبی نیز این رقم 22 درصد بیشتر بوده و در ایالات متحده آمریکا هم فروش گلکسی اس 24 بیش از 14 درصد نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است. این ارقام خبر خوبی برای سامسونگ است، زیرا نشان می‌دهد محصولات جدید این شرکت توانسته‌اند به اهداف فروش از پیش تعیین شده که شامل افزایش 1 میلیون دستگاهی نسبت به نسل قبل بود، دست یابند.

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که در میان سری گلکسی اس 24 سامسونگ، مدل اولترا بیشترین سهم را از فروش این خانواده به خود اختصاص داده است. طبق ارقام منتشر شده، گلکسی اس 24 اولترا 52 درصد از کل فروش این سری را در همان دوره زمانی کمتر از 2 ماهه تشکیل می‌دهد.

در رتبه‌های بعدی، نسخه پایه گلکسی اس 24 با 27 درصد سهم فروش قرار دارد و مدل پلاس با 21 درصد سهم، سوم شده است. این آمار نشان می‌دهد که مدل اولترای سری جدید توانسته از انتظارات فراتر رفته و حتی رکوردهای مربوط به مدل اولترای سری گلکسی اس 23 پرفروش سال گذشته را نیز بشکند.

کمتر از 2 ماه از زمان عرضه گلکسی اس 24 می‌گذرد اما بر اساس اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد که این سری توانسته عملکرد بسیار خوبی در فروش داشته باشد و از حد انتظار سامسونگ که افزایش یک میلیون دستگاهی نسبت به نسل قبل بود، فراتر رود.

سامسونگ در این سری جدیدترین پرچم‌داران خود را با ویژگی‌های متمایزی مانند هوش مصنوعی Galaxy AI، نمایشگر با کیفیت بالاتر، پردازنده قدرتمندتر و دوربین‌های بهبودیافته ارائه کرده است. در مجموع به نظر می‌رسد اگر به دنبال بهترین گزینه های گوشی هوشمند پرچم‌دار در اکوسیستم اندروید هستید، سری گلکسی اس 24 سامسونگ یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید