اخبار تکنولوژی

سری گلکسی S24 دومین به‌روزرسانی خود را دریافت کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ دو هفته پس از انتشار اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس 24، دومین آپدیت این سری را به صورت جهانی در دسترس عموم قرار داد.

برخلاف اولین به‌روزرسانی که بهبودهایی در عملکرد گوشی ایجاد کرد، این آپدیت تنها بر روی بهبود امنیتی تمرکز دارد و شامل وصله امنیتی مارس 2024 می‌شود. چند روز پیش، این آپدیت فقط به‌صورت محدود برای کره جنوبی عرضه شده بود و وصله امنیتی ماه فوریه را ارائه می‌داد. اما اکنون این به‌روزرسانی برای گوشی‌های گلکسی اس 24+، اس 24 و اس 24 اولترا در اروپا و سایر مناطق نیز در دسترس قرار گرفته است. به نظر می‌رسد کاربران اروپایی اولین کسانی بودند که این آپدیت جدید را دریافت کردند.

سامسونگ آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را برای گوشی‌های سری گلکسی S24 منتشر کرده است. برای نصب این به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند وارد بخش تنظیمات دستگاه خود شده و از طریق گزینه‌ی به‌روزرسانی نرم‌افزاری، دانلود و نصب آن را آغاز کنند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط سامسونگ، این به‌روزرسانی جدید تنها به بهبود امنیت سیستم می‌پردازد و شامل وصله امنیتی ماه مارس است. حجم دانلود برای مدل اولترا حدود 756 مگابایت و برای دیگر مدل‌ها تقریبا 428 مگابایت اعلام شده است.

سایر گوشی‌های گلکسی نیز در اواخر این ماه، پچ مارس را دریافت خواهند کرد. همچنین One UI 6.1 و قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی تا پایان ماه جاری برای این دستگاه‌ها منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید