اخبار تکنولوژی

تصویر جدیدی از گلکسی Z Fold 5 با قاب جدید مخصوص S Pen فاش شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۳۰ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

درحالی که کمتر از یک هفته به رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ باقی است، جزئیات بیشتری از گوشی گلکسی زد فولد ۵ منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی با قاب جدید و راه حل جذاب‌تری برای نگهداری اس پن ارائه خواهد شد که به نظر می‌رسد کاربردی‌تر از مدل قبلی است. این جزئیات جذاب می‌تواند طرفداران سامسونگ را هیجان‌زده کند.

ایشان آگاروال در تازه‌ترین متنی که در پلتفرم Threads به اشتراک گذاشته، تصاویر بازاریابی رسمی جدید گلکسی زد فولد ۵ را منتشر کرد که از طراحی این گوشی رونمایی می‌کند. به ویژه یکی از تصاویر نشان می‌دهد که این گوشی در یک قاب مخصوص قرار گرفته که به نظر می‌رسد قابلیت جاسازی S Pen را دارد.

طبق این افشاگری جدید گلکسی زد فولد ۵ با قاب مخصوصی که S Pen را در خود جای می‌دهد، ارائه خواهد شد.

در اواخر سال گذشته شایعاتی مبنی بر داشتن اسلات اختصاصی برای S Pen توسط Galaxy Z Fold 5 منتشر شد اما چند ماه بعد گزارش شد که این گوشی فاقد اسلات قلم خواهد بود. دلیل این موضوع ضخیم شدن گوشی بود و سامسونگ این روزها سخت تلاش می‌کند تا بدنه گلکسی زد فولد را به باریک‌ترین حالت ممکن برساند.

با این حال به نظر می رسد سامسونگ راه حلی پیدا کرده است که قابی با امکان جایگیری S Pen را برای این گوشی تاشو فراهم می آورد. اگرچه این راه حل کاملا جدید نیست، اما ظاهرا قاب مناسب تری نسبت به قاب‌های قبلی فراهم می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید