اخبار بازی

بازی Assassin’s Creed Shadows در همین هفته معرفی می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

شرکت یوبی‌سافت تایید کرد که بازی Assassin’s Creed Shadow که پیش‌ از این با نام Assassin’s Creed Red شناخته می‌شد، طی روزهای آینده به صورت رسمی معرفی می‌شود.

در سال 2022، شرکت یوبی‌سافت اعلام کرد که برنامه‌های زیادی برای فرانچایز Assassin’s Creed دارد و بازی‌های مختلف این فرانچایز در طول نسل نهم عرضه می‌شوند. یکی از این بازی‌ها Assassin’s Creed Red نام داشت. اعلام شد که در این بازی به ژاپن فئودال سفر می‌کنید. این بازی توسط Ubisoft Quebec (سازنده Assassin’s Creed Odyssey) در دست توسعه است.

با گذشت دو سال از این دوره، یوبی‌سافت با انتشار تصویری در پلتفرم X، اعلام کرد که این پروژه با نام Assassin’s Creed Shadows شناخته می‌شود. همچنین شمارش معکوسی برای این بازی مشخص شده است که به تاریخ رونمایی آن اشاره دارد. طبق این اطلاعات، بازی در تاریخ 26 اردیبهشت (15 می) معرفی خواهد شد. شایعات زیادی پیرامون این اثر وجود داشت. ظاهرا گیمرها این عنوان را در نقش دو شخصیت مذکر و مونث پیش می‌برند.

کاراکتر مذکر یک سامورایی و کاراکتر مونث یک نینجا است. در بازی شاهد سیستم مخفی‌کاری مشابه با نسخه‌های قبلی هستیم. همچنین از مکانیک‌های شبیه به سری Splinter Cell در این بازی استفاده شده است. محیط‌های تخریب‌پذیر هم از دیگر ویژگی‌های این اثر هستند. با این حال، تمام این‌ها شایعه‌ای بیش نیستند و دو روز دیگر شاهد معرفی رسمی بازی خواهیم بود. همچنین با اشتباه کانال‌های یوبی‌سافت، مشخص شد که بازی در تاریخ 25 آبان (15 نوامبر) عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید