اخبار بازی

جزئیاتی از رویداد The Game Awards 2023

نویسنده : دانیال نوروزی۱۶ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

جف کیلی احساس بسیار خوبی نسبت به رویداد The Game Awards 2023 دارد و می‌گوید با «بازی‌های جدید، تیم‌های جدید و دنیاهای جدیدی» آشنا خواهیم شد.

رویداد The Game Awards 2023 در تاریخ 16 آذر (7 دسامبر) بازمی‌گردد و مجموعه‌ای از رونمایی‌ها، اعلان‌های جدید و به‌روزرسانی‌های خبری بسیاری را ارائه می‌کند. طی یک استریم زنده پرسش و پاسخ در توییچ، جف کیلی، تهیه کننده و مجری این رویداد، تایید کرد که مراسم پیش رو دو ساعت و نیم تا سه ساعت به طول خواهد انجامید، تقریبا مشابه برنامه سال گذشته.

طرفداران می‌توانند منتظر تایید حضور مجریان بیشتری در این هفته باشند، اگرچه کیلی می‌خواهد برخی از غافلگیری‌ها را برای خود مراسم حفظ کند. وقتی از کیلی خواسته شد تا به نمایش‌ها در مقیاس 1 تا 10 امتیاز دهد، اذعان کرد:

«گفتنش سخت است. در مورد کاری که امسال انجام می‌دهیم احساس بسیار خوبی دارم. فکر می‌کنم چیزهای جالب زیادی داریم… بازی‌های جدید، تیم‌های جدید و دنیاهای جدیدی که خواهید دید».

این با گزارش‌های جف گراب از GiantBomb مطابقت دارد. او گفته بود که «آی‌پی‌های جدید و چیزهای جالب زیادی از طرف کمپانی‌های تردپارتی در این رویداد وجود خواهد داشت». البته که نمایش‌های زیادی را از عناوین AAA شاهد خواهیم بود.

شنیده می‌شود که تریلرهایی از محتویات جدید بازی‌های Baldur’s Gate 3 و Warframe و تریلر جدید Death Stranding 2 از Kojima Productions در این رویداد پخش خواهند شد. سگا اعلامیه‌ای مرموز را منتشر کرد تا به شایعات حضورش در این مراسم دامن بزند. در حالی کهLevel Infinite  ناشرTower of Fantasy)  وSharkmob of Vampire: The Masquerade – Bloodhunt) نیز پروژه جدیدی برای معرفی دارد. به نظر می‌رسد که توسعه دهنده Inscryption، Daniel Mullins Games نیز در The Game Awards امسال حضور خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید