اخبار بازی

بازی State of Decay 3 نسبت به نسخه قبل پیشرفت داشته است!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

طبق گزارش‌ها، دنباله‌ی معرفی‌شده‌ی بازی State of Decay توسط استودیو Undead Labs در سال 2020، داستان‌های عمیق بیش‌تری را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

شمارش معکوس یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای گیمینگ سال یعنی Xbox Games Showcase برای 20 خرداد (9 ژوئن)، شروع شده است. مایکروسافت نگفت که باید انتظار چه چیزی را داشت باشیم، اما مدتی است که شایعاتی در مورد رونمایی از بازی Gears 6 و گیم‌پلی Perfect Dark منتشر شده است.

ظاهرا بازی State of Decay 3 یکی دیگر از این عناوین است که اولین بار در سال 2020 معرفی شده بود. آقای جز کوردون از Windows Central اعلام کرد که این عنوان در شوکیس ایکس‌باکس، حاضر خواهد شد و به گفته منابع مورد اعتماد، از نظر ظاهری و گیم‌پلی بسیار چشمگیرتر از State of Decay 2 است. همچنین گزارش شده که “به شدت به عناصر روایی متمایل شده تا شما را در دنیای بازی غرق کند.”

شاید یکی از ویژگی‌های امیدوارکننده‌تر این باشد که “تجربه‌های افراد جامعه را بیشتر در گیم‌پلی ادغام کند تا اتفاقات بازی تاثیرگذارتر و همه‌جانبه شود”. با توجه به اینکه State of Decay 2 در ابتدا به عنوان یک پیشرفت کوچک نسبت به نسخه قبلی خود تلقی می‌شد، این دنباله باید خود را کاملا متمایز کند.

بازی State of Decay 3 تاریخ انتشار ندارد اما برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌باکس، سال گذشته تقریبا مطمئن بود که تا اواخر سال 2024 برای این بازی و Perfect Dark نمایش عمیقی از گیم‌پلی وجود خواهد داشت. منتظر اخبار بیش‌تر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید