اخبار بازی

بازی Call of Duty: Black Ops 6 به طور رسمی معرفی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

اکتیویژن پس از چندین بار اشاره به Call of Duty امسال، آن را با عنوان Black Ops 6 به طور رسمی معرفی کرد.

اکتیویژن چند روز گذشته را به طور عجیبی به اشاره در مورد قسمت بعدی فرنچایز Call of Duty گذرانده و اگرچه جزئیات کامل آن هنوز به اشتراک گذاشته نشده، این شرکت اکنون به صورت رسمی این بازی را با نام کامل آن معرفی کرده است.

اکتیویژن در توییتر اعلام کرد که طبق اطلاعات فاش شده، قسمت 2024 Call of Duty نسخه جدیدی از بازی‌های Black Ops خواهد بود. این شرکت آن را به‌عنوان “یک فصل جدید و تاریک” برای این سری توصیف می‌کند و نام آن را رسما Call of Duty: Black Ops 6 اعلام کرده است. اطلاعات قبلی ادعا کرده بود که این بازی Call of Duty: Black Ops Gulf War نامیده می‌شود. مانند قرارداد نامگذاری سال 2020 اکتیویژن که Call of Duty: Black Ops Cold War نامیده شد.

طبق اطلاعات فاش شده، نسخه امسال این مجموعه محبوب شوتر، در طول جنگ خلیج فارس اتفاق می‌افتد و یک کمپین کاملا جهان‌باز توسعه‌یافته توسط Raven Software را ارائه می‌دهد و ظاهرا تاریخ انتشار آن برای اکتبر تعیین شده است. همچنین گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که به عنوان اولین بازی از این سری که تحت مالکیت مایکروسافت عرضه می‌شود، بازی در روز اول برای سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس عرضه خواهد شد.

جزئیات Call of Duty: Black Ops 6 احتمالا در یک کلیپ معمولی در روزها و هفته‌های آینده منتشر می‌شوند. انتظار می‌رود که بلافاصله پس از شوکیس بازی‌های ایکس‌باکس، در یک ارائه اختصاصی در 20 خرداد (9 ژوئن)، شاهد نمایش کامل این بازی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید