اخبار بازی

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth روی سرویس گیم پس نمی‌آید

نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ماسایوشی یوکویاما از استودیو RGG، می‌گوید فعلا برنامه‌ای برای انتشار بازی Like a Dragon: Infinite Wealth روی سرویس گیم پس وجود ندارد.

خروجی استودیو Ryu Ga Gotoku در سال 2023 بسیار چشمگیر بوده است، بازی‌های Like a Dragon: Ishin! وLike a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name عملکرد تحسین‌برانگیزی داشتند. هر دو عنوان به سرویس Game Pass راه پیدا کردند که مورد دوم حتی در روز عرضه برای این سرویس منتشر شد. با این حال، نسخه بعدی این سری، Like a Dragon: Infinite Wealth، این سیاست را دنبال نخواهد کرد.

ماسایوشی یوکویاما، مدیر استودیو RGG، در صحبت با Automaton-Media گفت:

«در حال حاضر، هیچ برنامه‌ای برای عرضه Infinite Wealth به Game Pass نداریم. انتشار Like a Dragon Gaiden در این سرویس شبیه به تحویل کارت ویزا به کاربران خارج از کشور و جلب علاقه بازیکنان جدید بود. به عبارت دیگر، با اینکار به بازیکنان تازه وارد این سری اجازه دادیم که از بازی لذت ببرند و با Kiryu آشنا شوند. Game Pass روش بسیار خوبی برای دعوت از کاربران جدید برای تعامل با این سری بود».

توسعه‌دهندگانی مانند استودیو Larian نیز قصد ندارند بازی‌های خود را برای گیم پس عرضه کنند، چیزی که یوکویاما هم می‌داند:

«من دلیل تصمیم آن‌ها را به خوبی درک می‌کنم. من فکر می‌کنم که هر عنوان، اهداف خاص خود را داشته و راه‌های مناسبی برای ارائه محتوای خود به کاربران دارد».

قابل درک است که چرا Like a Dragon: Infinite Wealth به سرویس‌های اشتراکی نمی‌رسد. این اولین عنوان 70 دلاری سگا و طولانی‌ترین بازی این سری است. بنابراین، استفاده از عناوین دیگر برای ایجاد هایپ و فروش بیشتر، منطقی به نظر می‌رسد.

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در تاریخ 6 بهمن 1402 (26 ژانویه 2024) برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و PC منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید